فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

خبرنگاران انقلابی، سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

سرهنگ پاسدار کرم نظری، ایجاد امید و نشاط و آرامش در مخاطبین و جامعه را از مهمترین رسالت های خبرنگاران انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۴۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج شهرکرد گفت: خبرنگاران انقلابی، سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند، آگاه سازی مردم نسبت به توطئه های استکبار و افزایش بصیرت در جامعه خصوصا نسل جوان از جمله رسالت های سنگین خبرنگاران است.

نظری، در این نشست که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ها و زحمات خبرنگاران بسیج، گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند که نظاره گر تحولات و رویدادهای جامعه بوده تا بتوانند اطلاع رسانی درست و صحیحی از وقایع داسته باشند.

وی در ادامه گفت: در شهرستان ما هم خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از فعالیت های سپاه و بسیج به وظیفه خود به خوبی عمل می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، اهم وظایف خبرنگاران را برشمرد و گفت: بیان حکیمانه حقایق،  ایجاد امید و نشاط و آرامش در مخاطب،  تلاش برای اعتلای کشور در همه عرصه ها با تولید محتوای خبری اثرگذار، رعایت عفت و طهارت عمومی جامعه و  رعایت حق الله و حق الناس از جمله وظایف مهم خبرنگاران است.

گفتنی است این نشست صمیمی همزمان با روز خبرنگار، با حضور تعدادی از خبرنگاران افتخاری بسیج شهرکرد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همت فرهنگی و تبلیغات این ناحیه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار