نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:

آگاهي بخشي از ويژگي هاي اصحاب رسانه است

زنجان-نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:رسالت عام و اصلی رسانه ها اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری حق مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت:اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به جامعه نقش اصلی در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌های آن برای افکار عمومی را بر عهده دارند.
آگاهي بخشي و مطالبه گري از ويژگي هاي اصلي اصحاب رسانه است

وی با بیان اینکه پرچمدار قیام عاشورا پس از شهادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند، تصریح کرد:این دو بزرگوار نقش مؤثری در ترویج فرهنگ عاشورایی ایفا و با انعکاس آن نهضت امام حسین (ع) را زنده نگاه داشتند.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه خبرنگاران نیز به نوعی رابط بین مردم و مسئولان هستند، تاکید کرد:اصحاب رسانه و قلم با نشان دادن دغدغه‌ها و مشکلات در جامعه در صدد رفع آن هستند و با ارائه راهکار برای رفع موانع تلاش می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی خبرنگار جلب اعتماد مردم، نشر اخبار درست و دارای منبع موثق و بیان حقایق و واقعیت‌های جامعه است، تصریح کرد: رسالت عام و اصلی رسانه‌ها اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری حق مردم است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران انقلابی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت:مطبوعات و رسانه‌ها نقش مؤثری در آگاهی بخشی به مردم برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی داشته و تاثیر آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انعکاس اخبار و حضور خبرنگاران در دوران ۸ سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رسالت مهم انتقال پیام و مفاهیم جنگ نیز بر عهده این عزیزان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نقش خبرنگاران در شرایط فعلی کرونایی بسیار مهم است، تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از دیگر مسئولیت‌های خطیر خبرنگاران در این مدت بوده است.

این مسئول با اشاره به رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران در خصوص تولید محتوا، جریان سازی و انعکاس طرح کمک مؤمنانه، اظهار کرد: این رویداد موجب ترویج انفاق و یاری رساندن به همنوعان و همچنین ایجاد همدلی و همراهی مردم شده است.

حجت الاسلام بیگدلی در پایان ضمن قدردانی از عملکرد و فعالیت‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران یادآور شد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان قدردان تلاش و زحمات این عزیزان که سبب بیداری، بصیرت و روشنگری مردم در جامعه هستند، می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار