عزم همگانی در رعایت پروتکل ها ایلام را از پیک کرونا عبور می دهد

استاندار ایلام رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم را همچنان تنها راه مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: عبور از این شرایط بحرانی نیازمند عزم همگانی است.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۰۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوذری  نسبت به بحرانی شدن کرونا در سراسر استان هشدار داد و تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان بسیار ضعیف است و اگر این روند تداوم یابد، وضعیت بسیار خطرناکی را در پیش خواهیم داشت.

وی عادی انگاری نسبت به وضعیت کرونا را در استان موجب بالا رفتن آمار مبتلایان ذکر کرد و افزود: مردم باید برای حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد بالا رفتن میزان مرگ و میر کرونایی در استان نباشیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز شاهد پایین آمدن معنادار رعایت پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان هستیم و تداوم این وضعیت عادی انگاری شهروندان می تواند بسیار خطرناک و فاجعه بار باشد.

ادارات دره شهر فردا و پس فردا بمنظور کاهش شیوع کرونا تعطیل هستند 

نوذری از تعطیلی ادارات دره شهر طی روز های سه شنبه و چهارشنبه دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه خبر داد و گفت: بنا به درخواست فرماندار شهرستان و موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا، با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان و بمنظور مهار کرونا در این منطقه از استان فردا و پس فردا (سه شنبه ۱۲ و چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه) تمامی ادارات، بانک ها و نهادها (بجز مراکز درمانی، امدادی و خدمات رسان) دره شهر تعطیل اعلام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین بازار شهرستان دره شهر نیز بطور کامل تعطیل و صرفا گروه شغلی یک با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده که نحوه و شیوه اجرایی آن از طریق اداره صمت اعلام خواهد می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار