تکریم بازنشستگان فقط احوال پرسی نیست

انتقاد امام جمعه پیشوا از نبود شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان

امام جمعه پیشوا گفت: چرا شهرستان پیشوا با وجودی که فرمانداری دارد و مستقل است، اما با این تعداد جمعیت یک شعبه تامین اجتماعی نباید داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۷۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور پرشور مردم در تالارقرآن حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: از همه مردم و جوانان که در دهه ولایت و غدیر که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز و مجازی برنامه های خوبی برگزار شد.

وی از گروه های سرودی که به صورت خودجوش در سطح شهربرنامه اجرا کردند قدردانی کرد و گفت: در تمامی محله ها برنامه های های خوبی در روز عید غدیر برگزار شد .

حجت الاسلام باقری بیان کرد: شما روایت امام رضا وپیامبر اکرم را بسیار زیبا در باب اطعام غدیر اجرا کردید همه محله ها و کوچه ها و خانواده ها به اندازه وسع خود اطعام و سنت علوی را احیا کردند و بیش از ۶۰ هزار غذای گرم  بین خانواده های محله های مختلف توزیع شد. البته این آماری است که ما از آن اطلاع داریم و  در کل آمار بیش از این است. برگزاری جشن ها خوب است اما امیرالمومنین از ما رسیدگی و دستگیری از مردم می خواهد.

 امام جمعه پیشوا تصریح کرد: تکریم بازنشستگان فقط احوال پرسی نیست در پیشوا هزاران نفر داریم که برای کارهای تامین اجتماعی و اداری مجبور هستند به شهرهای مجاور بروند چرا شهری که فرمانداری دارد و مستقل است و با این همه جمعیت یک شعبه تامین اجتماعی ندارد؟ چرا کاری نمی کنید با این که مسیر از پیشوا تا ورامین پرتردد و پرتصادف است چرا باید پیرمرد بازنشسته این مسیر خطرناک را طی کند؟ چرا هزاران نفر هفته ای چند بار برای انجام کارهای اداری مربوط به تامین اجتماعی باید به شهرسهای مجاور مسافرت کنند اما یک شعبه تامین اجتماعی در پیشوا نداشته باشیم؟ مگر این موضوع چقدر کار دارد؟

باقری عنوان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم آخرین دیدار خود با مقام معظم رهبری را برگزار کردند عمر این دولت کمتر از یک هفته دیگر تمام می شود اما این دولت با تمام سختی ها و دشواری ها برای ما درس و عبرت بزرگی شد.

وی ادامه داد: بزرگ ترین درس ما در   هشت سال سخت این دولت این بود که دولت آینده و ملت ایران و مجلس آینده و قوه قضائیه و تصمیم گیران و تصمیم سازان آینده کشور به فکر مردم باشند و اتکا به داخل داشته باشند نگاه به خارج و آمریکا نباشد مقام معظم رهبری فرمودند من به آمریکا بدبینم شما چرا اصرار بر مذاکرات بی ثمر دارید نوعا در این دولت کاری نشد نبود ها و کارشکنی ها در این دولت بیشتر بود تمام تخم مرغ ها را در سبد مذاکره و اعتماد به غربی ها گذاشتند که بر باد رفت با تمام اشتباهات این دودوره دولت معیشت و گرانی و تورم ولجام گسیختگی قیمت ها بود.

امام جمعه پیشوا بیان کرد: در این هشت سال در پیشوا پروژه عمده افتتاح نشد و حتی شروع هم نشد افتتاح که بماند از بس گفتیم  شهر پیشوا که پیشگام انقلاب بوده است و با این همه مصیبت و جمعیت هنوز بیمارستان ندارد دیگر حالمان بد میشود.

وی گفت: دولت آقای رییسی که دولت انقلابی و مردمی و مجاهد است امیدواریم خدمتگذار مردم عزیز باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار