۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
|
کد خبر: ۹۳۵۹۳۷۹
حتماً برایتان اتفاق افتاده است که وقتی در فضای مجازی و اینترنت به دنبال موضوعی هستید، ویدئو یا خبرهای مشابهی از یک سایت دیگر به شما پیشنهاد می‌شود. گاهی ممکن است برای دنبال کردن این تیترها ساعت‌ها وقت بگذارید و حتی گاهی از موضوعی هم که به دنبالش بودید دور می‌شوید. پیام‌های تبلیغاتی در هنگام جست‌وجوی شما در سایت‌ها به چه معنی است؟ چرا این پیام‌ها تولید شده‌اند؟ تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا خدمات بعضی از موتورهای جست‌وجو رایگان است و یا شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پرمخاطب با وجود خدمات رایگانشان جزو ثروتمندترین شرکت‌های دنیا هستند؟
ارسال نظرات