فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

سوله های ورزشی سپاه مرکز تجمیعی واکسن کرونا شد

مهرستان/ سرهنگ پاسدارحسین نکویی گفت: سپاه پاسداران با در اختیار گذاشتن سوله های ورزشی با هدف گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا برای سلامت جامعه به کمک کادر درمان به میدان آمده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۵۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

سرهنگ پاسدارحسین نکویی در گفتگو با خبرنگار بسیج در مهرستان با اشاره به این مطلب که سپاه و بسیج به تناسب شرایط جامعه همیشه در میدان نبرد حضور داشته و دارد، گفت: با توجه به شدت تسریع نوع جهش یافته ویروس کرونا در استان و راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کوید 19 امروز در عرصه سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با در اختیار گذاشتن سوله های ورزشی با هدف گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا برای سلامت جامعه گام بر داشتبه کمک کادر درمان به میدان آمده است.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با تاکید بر این مطلب که مجموعه سپاه پاسداران از ابتدای شیوع کرونا همواره در کنار مدافعان سلامت  در راستای خدمت رسانی بی منت نقش آفرینی کرده است، افزود: در این مقطع زمانی با ورود به عرصه سلامت و واکسیناسیون و گسترش مراکز تجمیعی به یاری مردم و خدمتگزاران خود در نظام سلامت اقدام کرده است.

این مسئول با اشاره به این نکته که مردم در کنترل و پیشگیری این بیماری نقش بسیار برجسته‌ای دارند، ادامه داد: اگر همه توصیه‌ها را مورد توجه قرار دهند، ما بسیار سریع از گذرگاه‌های بحرانی این بیماری عبور خواهیم کرد و دوباره در یک مسیر سراشیبی خوب قرار خواهیم گرفت.

نکویی خاطر نشان کرد: در اختیار گذاشتن سالن های ورزشی سپاه جهت واکسیناسیون و امورات مقابله ای ستاد کرونا، اعزام گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان به مناطق روستایی، توزیع ماسک و بسته های غذایی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه های سپاه ناحیه مهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار