خبرهای داغ:
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا انجام شد؛

اتمام پروژه خط انتقال آب شرب در روستای مرزی بالکور شهرستان مراوه تپه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گفت: خط انتقال آب شرب روستای مرزی بالکور واقع در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۳۳
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا با بیان اینکه رفع مشکل و تامین آب شرب سالم و پایدار روستاهای هدف از یکی از ماموریت های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی است گفت : این قرارگاه با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی متولی ، خیرین و اهالی محترم روستاها ، اقدام به رفع مشکلات آب شرب روستاها می کند.


کاظم نوروزی در ادامه با اشاره به جدیدترین پروژه آب شرب این قرارگاه گفت : خط انتقال آب شرب روستای مرزی بالکور واقع در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا افزود : در این پروژه که خط انتقالی به طول 2 کیلومتر از ارتفاعات تا روستا ایجاد شد ، مشارکت اهالی روستا بسیار چشمگیر بود ، بطوری که در برخی مسیرها به علت صعب العبور بودن و عدم امکان رفت و آمد بیل مکانیکی ، مردم با استفاده از ابزار سبک مثل بیل و کلنگ اقدام به حفر کانال کردند.


نوروزی در ادامه گفت : طبق توافقی که با اداره آب و فاضلاب استان انجام گرفته است ، منبع بتنی 50 متر مکعبی این پروژه همزمان با ایجاد خط انتقال ، احداث گردید و در ادامه ، ترمیم شبکه داخلی آب روستا توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان در حال پیگیری و بهسازی چشمه بر عهده قرارگاه پیشرفت و آبادانی بوده که این مرحله هم توسط قرارگاه انجام شده است.


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در پایان اظهار داشت : انشاالله با بهره برداری از این پروژه مردم از آب شرب پایدار و سالم برخوردار خواهند شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار