شهید املاکی یکی از شجاع‌ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شهدا در حفظ ارزش‌های جامعه گفت: این شهید گران‌قدر در طول دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی بسیار زیادی کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۳۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، ظهر امروز معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان از محل ساخت یادمان مزار سردار شهید حسین املاکی در محله کولاک لنگرود بازدید به عمل آوردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران در لنگرود با بیان اینکه دوران دفاع مقدس تبلور ایثار و فداکاری در کشور بوده است، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بهترین، شجاع و پاک‌ترین عزیزان خود را در جنگ تحمیلی و دوران انقلاب برای حفظ نظام تقدیم کردند.

سردار محمد رضا نقدی از شهید حسین املاکی به‌عنوان یکی از فرماندهان شجاع و فداکار در دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این شهید و سردار گران‌قدر در طول دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی بسیار زیادی کرده و حفظ جان بسیجی را از جان خود مهم‌تر می‌دانست.

وی با اشاره به نقش شهدا در حفظ ارزش‌های جامعه افزود: ملت ایران باید همواره در مسیر شهدا باشند، زیرا شهدا جایگاه بسیار ارزشمندی در ایجاد ثبات، استمرار، رشد، بالندگی و عزت نظام دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار