پیام تسلیت سپاه شهرستان کهنوج در پی شهادت جان برکفان ناجا

روابط عمومی  سپاه کهنوج  در پی شهادت جان برکفان ناجام پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۲۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،روابط عمومی  سپاه کهنوج  در پی شهادت جان برکفان ناجام پیام تسلیت صادر کرد.

پِیام به شرح ذیل است

◾️بسْـــــــمِ رَبِّ الْشُّهـَــــــداءِ وَ الْصِـــــــدِّیقین

◾️مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا احزاب ﴿۲۳﴾
◀️شهادت مظلومانه و جانسوز ۳ تن از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی ناجوانمردانه و بزدلانه به دست اشرار و عناصر مسلح به لقاء الله شتافتند، شهرستان کهنوج را داغدار کرد.
◾️مردم قدرشناس ما سوگوار جوانان برومندی هستند که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند ماندگار شدند.
◾️عناصر و اشرار وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمی توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با سوداگران مواد مخدرخللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.
◾️ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت ولی عصر(عج )،فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی ) خانواده های داغدار، همرزمان این عزیزان در نیروی انتظامی و همه آحاد مردم بزرگوار و صبور و شهید پرور شهرستان کهنوج، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار