خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مرزهای شرقی امن است، طالبان توان تهدید ایران را ندارد

سردار آتانی گفت: مرزهای شرقی به خاطر حضور پرقدرت نیروهای مسلح در آرامش و امنیت کامل به سر می برد و طالبان در حد تهدید برای ایران نیست.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۱۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

 به گزارش خبرنگار بسیج از  قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با اشاره به موضع گیری سپاه در مقاطع حساس گفت: خط قرمز سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب و کشور است. پشتیبانی از همه مسئولان و خادمان ملت برعهده ماست.در مسایل سیاسی استانی محوریت برعهده دکترین نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی کل سپاه پاسداران است.

خدمات محرومیت زدایی سپاه در دورترین نقاط استان

وی تصریح کرد: دغدغه های شما رسانه ها همان معیشت، اقتصاد، رفاه، امنیت، ازدواج و رفع بیکاری است و در سپاه با تشکیل دو نهاد بنام بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل شد که رفع بخش زیادی از این مطالبات را برعهده دارند. سپاه آمادگی دارد همانند گذشته در رفع محرومیت ها اقدام می کند و در حال حاضر در دورترین نقاط استان خدمت رسانی می کنند. تلاش کنیم نقاط مشترک خود را افزایش دهیم تا اختلافات کاهش یابد.

سردار آتانی تشریح کرد: هرجا گلوله باشد جای من است. خود و فرزندانم دوست داریم فدایی مردم باشیم. من را در بیابان بیشتر خواهید دید تا در خیابان! باید درد و رنج ملت را بزداییم.

شهید جعفرخانی در جنگ های نامنظم نظیر نداشت

مقام ارشد نظامی استان ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل پژاک را آموزش می دادند، دستگاه های شنود را برای کنترل تردد سپاه اورده بودند. ۶ هزار نیروی پژاک برای حمله به ایران آموزش دیدند. شهید جعفرخانی در جنگ های نامنظم نظیر نداشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) افزود: آمریکایی ها را فراری دادیم، آمدند در سوریه تسویه کنند با ایران وعده ۳روزه داد، اوباما گفت سه شنبه بشاراسد تمام می شود و ما حکومت خود را مستقر خواهیم کرد. سپاه بر حسب ضرورت حضور پیدا کرد و امروز ده سال گذشته است.

اگر فرزندان شما در سپاه اراده کنند، هر چشم طمع کاری را از حدقه در می آورند

وی با اشاره به قدرت برتر ایران در مواجهه با تروریست ها گفت: امروز از ۱۴ استان سوریه که ۱۲ استان در محاصره بودند، ۸۰ گروه تروریستی تنها تعداد قلیلی در ادلب باقی مانده اند و هیچ یک از نیروهای آمریکایی و تکفیری دور از تیر راس شما نیست. اگر فرزندان شما در سپاه اراده کنند، هر چشم طمع کاری را از حدقه در می آوریم و از آسمان سه کشور موشک های شما عبور می کند و به هدف می خورد. شهدای غواص امانت های الهی و سرمایه ما هستند.

سردار آتانی افزود: سپاه منتقدین را می پذیرد، افراد و گروه های خودجوش برای دفاع از انقلاب اقداماتی انجام می دهند که قابل تقدیر است. استعداد های بسیار بزرگی در کشور وجود دارد که سازماندهی شده نیستند و بر پایه تکلیف و تعهد خویش به انقلاب و شهدا عمل می کنند.

سپاه در طرح شهید سلیمانی، یاریگر کادر درمان است

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی توسط سپاه گفت: طرح شهید سلیمانی به کمک علوم پزشکی و ستاد پیشگیری از کرونا آمد و در طرح تیم های شناسایی، مراقبت، آموزش اقدام کردند و ظرفیت بسیج در این موضوع به کار گرفته شد و دو مرکز برای واکسینه کردن مردم در اختیار گرفتند. بخش عمده فعالیت بسیج و سپاه رزمایش مومنانه است که برای افراد محروم کالاهایی تهیه خواهد شد.

سردار آتانی در پایان گفت: طالبان و هر گروه دیگر اگر تهدید تلقی شوند در هر نقطه ای مورد هدف فرزندان شما در نیروهای مسلح قرار می گیرند. اسراییل و آمریکا عددی نیستند و گروه های خرد و کوچک به حساب نمی آیند.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار