همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

قرارگاه مردمی عفاف و حجاب در شهرکرد اعلام موجودیت کرد

قرارگاه مردمی «عفاف و حجاب» در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۸۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شامگاه دیروز دوشنبه 21تیرماه1400، قرارگاه مردمی عفاف و حجاب در دو شورای مرکزی و راهبردی و چند کمیته عملیاتی توسط بانوان دغدغه‌مند چهارمحال و بختیاری رسما اعلام موجودیت کرد.

جمعی از فعالان و دغدغه‌مندان عرصه عفاف و حجاب در فرهنگسرای شهرکرد گرد هم جمع شدند تا قرارگاه مردمی در این حوزه تشکیل دهند و به صورت تخصصی در تمام طول سال مسایل مربوط به حجاب و عفاف را پیگیری کنند و به این صورت تمام ۳۶۵ روز سال را روز حجاب و عفاف تلقی کنند.

حاضرین در این جلسه با مرور فعالیت‌های صورت گرفته از سوی ۲۷ نهاد و دستگاه‌ متولی موضوع حجاب و عفاف به این نتیجه رسیدند که توان مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی برای ترویج این حکم الهی کافی نیست و لازم است آحاد مردم هم برای ترویج حجاب و عفاف وارد میدان شوند.

بنابراین پیشنهاد شد یک قرارگاه مردمی و کاملا خودجوش ویژه حجاب و عفاف با عضویت بانوان دغدغه‌مند شکل بگیرد و پس از بحث و تبادل نظر روی اساسنامه، مرامنامه و شوراهای مورد نیاز نهایتا در همان جلسه 10 نفر از بانوان با ارائه برنامه‌هایشان به عنوان هیات مؤسس انتخاب شدند و موظف شدند پس از یک هفته کمیته‌های تخصصی را تشکیل دهند و بعد از 3 ماه با تشکیل شورای عمومی، اعضای شورای مرکزی را با رای‌گیری از تمام اعضای قرارگاه انتخاب کنند.

شوراهای مرکزی و راهبردی و عمومی، هیات مؤسس و کمیته‌های پشتیبانی، آموزش پرورش، مدولباس، ایده‌پردازی، جذب، علمی و پژوهشی، رصد و نظارت، رسانه‌ای و مطالبه‌گری از جمله ارکان این قرارگاه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار