درمان کاملا رایگان بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان در مراکز دولتی

ایرانشهر/سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان با بیا اين که درمان کاملا رایگان بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان در مراکز دولتی انجام می شود، گفت: خبرنگاران این استان به زودی واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۳۲
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان در دومین روز از سفر خود که عازم شهرستان ایرانشهر  از زیرساخت های بهداشت، درمان و بیمارستان های کرونایی بازدید کرد.

  جلسه ستاد منطقه ای مقابله با کرونا در منطقه ایرانشهرکه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان حوزه انتخابیه ایرانشهر، چابهار، سراوان و زابل، زاهدان، فرمانداران جنوب استان، ائمه جمعه، فرماندهان انتظامی و سپاه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، سعید نمکی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مهار کرونا در پیک پنجم بیان کرد: از امروز کلیه هزینه های درمان بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان در مراکز بیمارستانی برعهده دولت و رایگان بوده و هیچ مبلغی نباید از آن ها اخذ شود.

وی افزود: استمرار طرح شهید سلیمانی در بیماریابی، قرطینه و درمان با همکاری سپاه و بسیج به خوبی در طی این مدت انجام شده و امیدواریم با همکاری خوب سپاه و بسیج این قشر زحمتکش و انقلابی بتوانیم هرچه سریعتر این بیماری مهلک را مهار کنیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در زمینه تامین تجهیزات مقابله با کرونا و شناسایی بیماران، یک لحظه هم مردم سیستان و بلوچستان را تنها نخواهیم گذاشت و مطمئن باشند که با تمام توان از آنان حمایت می شود.

وی اضافه کرد: مردم، روحانیت، بسیج و سپاه در شرایط کرونایی در کنار هم توانستند دستاورد قابل توجهی را به دنیا با وجود همه تحریم ها و کمبود ها نشان دهند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: ما برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا حتی همسایه های شرقی مان، شفاف ترین آمار را در عرصه های بین المللی وخاورمیانه در خصوص وضعیت کرونا در کشور داریم و اهالی رسانه بدانند که آمار جمهوری اسلامی ایران جز صادقانه ترین آمارهای جهانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار