تریبون آزاد با موضوع سالن آرایشگاه در باقرآباد برگزار شد

تریبون آزاد با موضوع باید ها ونبایدهای احکام آرایشگاه به همت حوزه بسیج حضرت صدیقه کبری (س) باقرآباد قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۱۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبر گزاری بسیج ،تریبون آزاد برای آرایشگران با سخنرانی خانم حمیده سادات مظلومی کارشناس دینی استاد  حوزه علمیه  برگزار شد.

خانم مظلومی استاد حوزه علمیه با اشاره به ضرورت حفظ احکام آرایشگران گفت:همانطور که یک پزشک دارو برای شما تجویز میکند قبول میکنید وبه علمش ایمان دارید فقه ها سالها درس حوزه خوانده اند واز روی آیات و روایات از ائمه احکام می گویند پس به توصیه های خداوند برای ما فرستاده عمل کنیم.

ایشان درادامه مطرح کردند: یکی از مباحث مهم فقهی که مورد نیاز آحاد افراد جامعه می‌باشد احکام «پوشش و آرایش» است. «پوشش» یک امر طبیعی برای انسان‌ها و از ممیزات او نسبت به دیگر موجودات است. «آرایش» هم رفتاری است که از تمایل انسان به خودآرایی نشئت می‌گیرد. اسلام در احکامی که در مورد پوشش و آرایش وضع کرده، این دو مسئله را نظام‌مند کرده به‌گونه‌ای که شخصیت وزین و مطلوب را برای آقایان و بانوان حفظ کند.

دراین تریبون سوالاتی از سوی ارایشگران مطرح شد: ما برای کسب درآمد درخواست مشتری را انجام می دهیم و این احکام نمی توانیم بپذیریم ؟

اگر احکام و فطرت خدا جویی ما هوشیار باشد می توانیم احکام را انجام دهیم می توانیم بگوئیم این تاتئو را انجام می دهی برای نگاه همسرتان شما هرچقدر هزینه کنید ثواب دارد ./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار