فرماندار نهاوند خبر داد

پیشرفت ۸٠ درصدی پروژه مخزن آب ذخیره شهر گیان

نهاوند-فرماندار نهاوند گفت: پروژه مخزن آب ذخیره شهر گیان از مطالبات به‌حق و از تعهدات سند توسعه راهبردی شهرستان بود که بیش از ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۹۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

پیشرفت ۸٠ درصدی پروژه مخزن آب ذخیره شهر گیانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در حاشیه بازدید از پروژه مخزن آب ذخیره شهر گیان اظهار داشت: این پروژه یکی از مطالبات به‌حق مردم شهر گیان بود.

وی افزود: منبع آب ذخیره شهر گیان، به دلیل حجم کم منبع در پیک مصرف آب شهروندان که با افت فشار مواجه می‌شدیم، مشکل آب شهر گیان و مطالبه به‌حق مردم در دستور کار سند توسعه راهبردی شهرستان قرار گرفت.

فرماندار نهاوند گفت: سند اعتبار ۶ میلیارد تومان برای مخزن ۲ هزار متر مکعبی آب شهر گیان در دستور کار قرار گرفت و در یک سال گذشته پروژه کلنگ‌زنی شده و بیش از ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و ساز و کارهایی که انجام شد، کمتر از سه ماه آینده این مخزن آبگیری می‌شود و به نحوی طراحی شده که در دراز مدت جوابگوی آب شهر  گیان و شهروندان است.

ناصری در پایان گفت: این پروژه از مطالبات به‌حق و از تعهدات سند توسعه راهبردی شهرستان بود که تقسیم بخشی هم صورت گرفته بود و تامین اعتبار شده است و پروژه مشکل بودجه‌ای ندارد و با این ساز و کار در آینده‌ای نزدیک دغدغه شهروندان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار