فرهنگ حجاب باید به یک مطالبه جهانی تبدیل شود/انتقاد از عدم توجه به حجاب در برنامه‌های تلویزیونی

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با انتقاد از عدم توجه به حجاب و عفاف در برنامه‌های تلویزیونی گفت: ۴۰ سال کشورهای غربی علیه حجاب در جمهوری اسلامی حمله کردند لذا باید فرهنگ حجاب به مطالبه جهانی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۹۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در مراسم مدافعان حریم ولایت در مصلی رشت با بیان اینکه عفاف و حجاب در جامعه اسلامی دارای سابقه بسیار غنی است، اظهار کرد: شیطان همیشه در مقام امر به فحشا و منکر بوده و یکی از اصول شیطان است به این دلیل در جوامع اسلامی همواره به فرهنگ حجاب توجه شده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر رابطه درست و قلبی با پروردگار در گسترش فرهنگ حجاب در جامعه گفت: شیطان همواره مسلمانان را در خصوص عفاف و حجاب مورد وسوسه قرار می‌دهد، لذا اگر لطف خدا شامل حال انسان حضور نشود بشر از شیطان پیروی کرده و درنتیجه امر به فحشا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تأکید لزوم بر توجه خانواده‌ها به حجاب بیان کرد: استکبار به‌خوبی آگاه شده که یکی از راه‌های نفوذ به کشور از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بوده و به این دلیل با ایجاد شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای در تلاش برای از بین بردن فرهنگ عفاف، حجاب و بنیان خانواده در جامعه است.

فلاحتی با بیان اینکه جوامع غربی و غرب‌زده دارای مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: افزایش آمار تجاوز در میان زنان در دنیای غربی، خشونت‌های جنسی، جهش گسترده تولد‌های مشروح و ویران شدن نظام خانواده تنها بخشی از بی‌بندوباری در جوامع غربی به دلیل عدم توجه به فرهنگ حجاب و عفاف است.

وی چادر را حجاب برتر در جامعه و دانست و افزود: فقدان حجاب در جامعه و جوامع امروزی بسیار بد و مخرب است، زیرا حجاب داشتن، دختر و پسر را از بسیاری از فساد و فحشا دور کرده و باعث ایجاد امنیت اجتماعی او می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای استکبار علیه فرهنگ حجاب در جامعه بیان کرد: ۴۰ سال کشور‌های غربی علیه حجاب در جمهوری اسلامی هجومی عمل کرده و به آن حمله کردند به این دلیل باید در عرصه امروز دنیا اهالی قلم و تمامی افراد آفندی عمل کرده و باید حجاب در تمامی جهان را مطالبه کنیم.

فلاحتی با انتقاد از عدم توجه به حجاب و عفاف در برنامه‌های تلویزیونی تصریح کرد: ۴۲ سال به‌اندازه یک برنامه آشپزی تلویزیونی به فرهنگ عفاف و حجاب توجه نشده است که این امر بسیار تأسف‌بار است به این منظور اگر سعی داریم تا فرهنگ حجاب در سراسر جهان به یک مطالبه تبدیل شود باید آفندی عمل کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات