خبرهای داغ:

عمل به منویات رهبری در حوزه اقتصادی، موجب جهش تولید می شود

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: عمل به منویات رهبری در حوزه اقتصادی، موجب جهش تولید می شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۶۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش صادرکنندگان کشور سوریه در سپاه استان با اشاره به سال جهش تولید گفت: در هر حوزه ای که به منویات رهبری عمل کردیم موفق بوده ایم و لذا در حوزه جهش تولید نیز باید به دستورات ایشان عمل کنیم تا بتوانیم به جهش تولید دست پیدا کنیم.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال دشمنی علیه کشور ما بوده اند و ما باید در حوزه اقتصادی قوی شویم تا مانند گذشته دشمنان کشور خود را شکست دهیم.

جمعه ای رئیس اتق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان در این همایش گفت: اگر رشادت های مدافعان حرم و به ویژه سردار شهید سلیمانی نبود، امروز ما در این امنیت در کشور خود زندگی نمی کردیم.

وی افزود: سوریه کشوری صاحب صنعت است و برای ورود به بازار های سوریه نیاز به حمایت های بسیج وجود دارد تا بتوانیم به نحو احسن نقش خود را در بازار های این کشور ایفا کنیم.

سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان در این همایش گفت: مردم سوریه با انتخاب قاطع بشار اسد نشان دادند که کفر و ظلم نابود شدنی و اسلام همیشه پایدار است.

وی افزود: تولید کنندگان باید تلاش کنند تا با پیروی از دستوران رهبری و تلاش در حوزه تولید بتوانند بر مشکلات اقتصادی غلبه کنند.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همواره تولیدکنندگان نقش پررنگی در رزمایش مواسات برای کمک به نیازمندان ایفا کرده اند.

جعفربیگی رابط کشور ایران و سوریه در این همایش گفت: با همکاری و تعامل می توانیم سهم خوی در بازار های سوریه داشته باشیم و بازار سوریه می تواند تولیدکنندگان را به بازار های اروپا و آفریقا هدایت کند.

وی افزود: در کشور سوریه فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و موانع و مشکلات برای تولید کنندگان مرتفع شده است و ما با تمام توان از تولیدکنندگان ایرانی در سوریه حمایت می کنیم.

مهدی عجم مسئول بسیج اصناف سپاه استان گفت: باتوجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید سعی شده است تا با دعوت از 30 تولیدکننده برای ورود به بازار های سوریه برنامه ریزی شود.

وی افزود: در نمایشگاهی که در آینده در کشور سوریه برگزار می شود تولیدکنندگان ایرانی محصولات خود را نمایش می دهند و امیدواریم بتوانیم با ورود به بازار سوریه جهشی در تولید ایجاد کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها