خبرهای داغ:

تکریم و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود با حضور فرمانده سپاه استان و مسئولین استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۰۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندهان گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برگزار شد، از زحمات برادر عباسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی و سردار محمدحسین بابایی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود معرفی شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این دیدار با تقدیر از زحمات چندین ساله برادر عباسی در این مسئولیت برای سردار بابایی آرزوی موفقیت کرد و با تکید بر اهمیت عتبات عالیات نزد شیعیان بر خدمت رسانی در این راستا تاکید کرد.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت این ستاد در خدمت رسانی به زائران حسینی و کمک به بازسازی این اماکن مقدسه بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در این مسیر تاکید کرد و افزود: شهرستان شاهرود و استان سمنان همیشه در راه خدمت به اهل بیت پیشران بوده و اکنون نیز باید با جدیت در این مسیر قدم بردارند.
جبار دوست محمدی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان و عباسی مسئول سابق ستاد بازارسازی شهرستان شاهرود نیز در این نشست گزارشی از اقدامات این ستاد ارائه کردند و محمدحسین بابایی رئیس جدید ستاد شهرستان نیز از همگان خواست در این مسیر وی را یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار