مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج):

حیات جریان انقلاب در تعمیق باورها و تفکرات دینی است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:همانگونه که حیات دشمن در گرو مقابله با نظام انقلاب اسلامی است ،حیات جریان انقلاب نیز در تعمیق باورها و تفکرات دینی است.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۶۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج  از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن بیگدلی در گردهمایی تبیینی، ترویجی و فرهنگی که با موضوع نقش سپاه در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی، انقلابی گری و ولایتمداری با حضور جمعی از پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در محل حسینیه فاطمه الزهرا این نهاد برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) اظهار کرد:منش پاسداری در حوزه معرفتی مبرهن و واضح بوده و این منش بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن نسبت به انقلاب و سپاه پاسداران تصریح کرد:تمامی این توطئه و هجمه‌ها بیانگر این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیری را می‌پیماید که مورد خواست و رضایت معاندین و دشمنان انقلاب نیست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه میدان داری و یکه تازی انقلاب در عرصه بین الملل سبب عقب نشینی و تلاش دشمن در راستای توقف این مهم است، تصریح کرد:دشمن خود می‌داند که در این عرصه شکست خورده، اما آن را نمی‌پذیرد و سعی در حفظ ظاهر و عدم پذیرش آن دارد.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه دشمن به جوامع بین الملل اجازه رصد و دستیابی به واقعیت‌ها و انتخاب آگاهانه را نمی‌دهد، افزود:دشمن تمام توان و ظرفیت خود را در جهت بکارگیری توطئه و اهداف شوم خود دنبال می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست پایه‌های به ظاهر ثابت و استوار نظام سوسیالیستی ولیبرالیستی شرق و غرب را بهم بریزد، خاطرنشان کرد:تمامی کارشناسان و صاحبنظران نیز به این مهم اذعان داشته اند و غرب حیات خود را در سرنگونی پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی می‌بیند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و دشمن ادامه بقای خود را در گرو نبود این نهاد می‌بیند، گفت:مقابله با دشمن در این راستا سبب افتخار و سربلندی، اما هزینه بر است چرا که بدون هزینه امکان پیشرفت و مقابله با اهداف شوم دشمن نیست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب و موجودیت آن مقدماتی را شامل می‌شود، ادامه داد:یکی از این مقدمات شناخت اصل انقلاب است چرا که به منظور در صحنه بودن و خدمتگزاری به مردم، درک و شناخت کامل این مولفه ضروری است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه شناخت دشمنان انقلاب دومین مولفه دفاع از انقلاب و موجودیت آن است، یادآور شد:شناخت دشمن و ترفند‌های آن در مباحث گوناگون نظیر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... حائز اهمیت است چرا که این عدم شناخت سبب پیشروی و حضور دشمن می‌شود.

وی راهکار مقابله با دشمن و توطئه‌های آن را سومین مولفه دفاع از انقلاب دانست و بیان کرد:رمز موفقیت سپاه در رسالت پاسداری در دو محور اساسی خلاصه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه اهتمام بر تقویت و تعمیق باور‌های دینی و انقلابی یکی از محور‌های مذکور می‌باشد، خاطرنشان کرد:همانگونه که حیات دشمن در گرو مقابله با نظام انقلاب اسلامی است، حیات جریان انقلاب نیز در تعمیق باور‌ها و تفکرات دینی است.

حجت الاسلام بیگدلی ایمان و اعتقاد به اصول و مبانی انقلاب را دومین مورد عنوان کرد و افزود:مبارزه با ظالمین، حمایت از مستضعفین، همراهی با طبقات پایین و رعایت عدالت اجتماعی از اصول ومبانی انقلاب می‌باشد.

وی دانش افزایی، حقیقت طلبی، آرمان گرایی و ولایتمداری را از ویژگی‌های پاسداران و افراد انقلابی و بصیرت در راستای تداوم تاثیرگذاری در جامعه دانست و گفت:تمامی این ویژگی‌ها با ایمان قلبی و عملی ممکن می‌شود.

این مسئول با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «ایمان یعنی دل سپردن، گرویدن، سر سپردن، حقیقت را با همه‌ی وجود پذیرفتن و در مقابل آن تسلیم شدن»، گفت:این مهم به معنای خدایی اندیشیدن وخود را به خدا سپردن است.

وی در پایان یادآور شد:حضور و خدمات رسانی سپاه پاسداران در سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست و همین امر نشان‌دهنده صیانت از جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی است.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار