خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به‌مناسبت روز عفاف و حجاب

همدان-سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۶۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به‌مناسبت روز عفاف و حجاببه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بار دیگر در گذر تاریخ مبارزاتی کشور ایران، دفتر تقویم ایام را ورق زدیم. ۸۶ سال پیش در چنین روزی، مردم غیرتمند و حماسه ساز میهن اسلامیمان همگام با روحانیت مبارز، متحد و همدل شدند و در پاسخ نقض به قانون پوشالی و تحمیلی کشف حجاب رضاخانی قیام آگاهانه‎ای را به یادگار گذاشتند.

سالروز ملی عفاف و حجاب، پیام‌آور شهادت بیش از ۱۵۰۰ نفر از مبارزان انقلابی عزتمندی است که در روز ۲۱ تیر ماه ۱۳۱۴ه.ش در صحن مسجد گوهرشاد و در جوار مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا(ع)، پیمان خونین حمایت از حجاب را امضا نمودند. آنان وقتی دریافتند که رضاخان پهلوی از سرزمین ترکیه،کلاه شاپو برای مردان، کشف حجاب از زنان و حذف لباس از روحانیون معزز به ارمغان آورده و با تحمیل نقشه فرنگ نخست، غیرت مردان و سپس عفت زنان را نشانه گرفته، سکوت را جایز ندانستند و مدافعان حریم حیا و غیرت، پرچم علوی و فاطمی را برافراشته نگه داشتند.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون در عصر انقلابی و گذشت قریب به ۴۳ سال از پیروزی حجاب بر برهنگی، عداوت‌های دشمنانه همچنان ادامه داشته و الگوپردازان قدرت رسانه‌ای غرب با استفاده از ابزاری همچون مسیح علی‌نژاد در ماهواره، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب، اندیشه مردان و زنان، نوجوان و جوانانمان را به چالش‌های کذایی کشیده است؛ ولی قلب ملت ما به عشق ولایت و شهادت، تپنده‌تر از هر زمان، خونابه معرفت را در شریان جامعه پمپاژ می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک سبزپوشان سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن هماهنگی با نهادها و ارگان‌های ذیربط ، مجدانه از شورای انقلاب فرهنگی، معاونت زنان ریاست جمهوری، کمیسیون‌های خاص زنان در مجلس شورای اسلامی و همه تشکلات مطالبه‌گری زنان انقلابی در استان همدان، درخواست نهادینه‌سازی و اجرایی نمودن قوانین جامع مبتنی بر ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب با رعایت پروتکل‌های سلامت و امنیت روانی جامعه داریم .

از اهالی رسانه و اندیشمندان این عرصه هم استمداد می‌طلبیم با ارائه طرح‌های نوین آگاهسازی سعی کنند مرداب مجازی موجود را از آلودگی و لوث خائنانه جبهه شرق و غرب، تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی و ارشادات معظم له در این راستا به اقیانوسی زلال و هستی بخش، تحول ببخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار