سردار حسینی:

اقتدار، تضمین کننده و پیش برنده انقلاب است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در تربیت نسل انقلابی کوشا باشیم و این را بدانیم که زایش، تولید مثل و رویش ، عامل و تولید کننده قدرت است و قدرت، عامل و تضمین کننده و پیش برنده انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۳۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر امروز در نشست فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: امروز انقلاب به شدت نیازمند جبهه سازی است و رشد و تعالی و حرکت جریان ساز انقلاب نیازمند داشتن برنامه های بلند مدت برای نسل فعلی انقلاب است تا بتواند آینده انقلاب را به روشنی ترسیم و آنچه مد نظر اهداف امامین انقلاب است را به منثه ظهور برساند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام فردر ادامه عنوان داشت: نسل فعلی انقلاب برنامه و حرکت هماهنگ و تربیت کننده نیاز دارد تا بتواند در کنار نسل انقلابی چرخ متحرک انقلاب از جمله ، پویایی، پیش برندگی را به نحو شایسته به حرکت در آورد و ادامه دهنده حرکت نورانی شهدا باشد.

دیدار
سردار حسینی با اشاره به نسل جوان و نوجوان که پرچمداران این انقلاب هستند افزود: جوانان و نوجوانان ما برای تعمیق فرهنگ خود، انقلاب و آینده آن نیازمند آموزش سازماندهی و تسهیلات اسلامی و انقلابی هستند تا بتوانند در این فضا آموش لازم را برای جلوگیری از هر گونه تهدیدی ببینند.



وی گفت: تجربیات گرانبهای چهار دهه نظام انقلاب اسلامی اعم از جبهه سازی و تشکیلات پیش برنده یک اندوخته گرانبهایی است که ما باید به نحو احسن از این گوهر گرانبها حراست وحفاظت کنیم و از آن برای برنامه های آینده استفاده لازم را ببریم.



سردار حسینی گفت: اداره انقلاب و سازمانهای مختلف انقلابی، دفاع مقدس، سازمان گسترده بسیج، تشکیلات انقلابی نظام و حوادث و آنچه که بر ما در چهار دهه گذشته، گذشت بسیار ارزشمند و انقلابی است که از این تجربیات باید به نحو شایسته برای داشتن آینده ای شایسته استفاده کرد.



وی افزود: این انقلاب هر چقدر که بزرگ شده باشد و شاخه های بسیاری برای رشد گسترانده باشد به همان مقدار تربیت وسازماندهی انقلابی در آن وجود دارد و همین امر باعث شده که دشمن در مقابل آن با راهکارهای مختلف، متنوع تر عمل کند بنابر این لازم است با اقدام انقلابی و سازوکار انقلابی و نیروی انقلابی جوان، بالنده و حرکت آفرین در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت :در انتخابات اخیرهمگی شاهد برا آن بودید که جبهه دشمن با ایجاد عملیات های روانی مختلفی که علیه انقلاب ما سازمان دهی کرده بود تمام تلاش خود را به کار برد تا از آمدن مردم به پای صندوق های رای جلوگیری کند ،اما مردم آگاه ما با حرکت انقلابی خود و در تزار این انقلاب باعث شدن که تبر دشمن به سنگ بخورد.

دیدار
سردار حسینی خاطر نشان کرد: برای اقدام مقابله ای و تداوم انقلاب باید با داشتن برنامه های هدفمند و منظم در آینده حرکت کنیم و با طراحی نقشه جدید واستفاده از ظرفیت های موجود به نحو شایسته در زمان لازم برای پویایی این انقلاب استفاده کرد.



وی گفت: ما میتوانیم با تربیت جوانان توانمند، با سواد و متخصص و انقلابی و برخوردار از مکتب اسلام در جهت ارتقاع این انقلاب تلاش کنیم.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تجربه چهار دهه گذشته و ظرفیت فعلی با نامه و طرح و تهیه سند چشم انداز انقلاب تضمین کننده حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی می باشد پس استفاده از این ظرفیت و فرهنگ سازی به کار گیری نخبگان و جبهه سازی و تهیه ی شیوه نامه های جریان ساز، اقناع ساز و استکبار ستیز از الزلمات واجب انقلاب اسلامی در این شرایط حساس است.



وی افزود: جبهه انقلاب اسلامی با همه توان در مقابل دشمن با برنامه ریزی مناسب قرار گرفته است تا با حرکت جدید و تربیت نسل جدید ادامه دهنده راه شهدا باشند.



فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با توصیه به مدیران و مسوولین عنوان کرد: با حضور انقلابی خود دامنه انقلاب را گسترده تر کنیم واز جنس مردم و برای مردم و به خواست مردم عمل کنیم و برای کمک به آنان تمام توان خود را در طبق اخلاص بگذاریم و هرآنچه که شایسته و در خور شان مردم انقلابی ما هست را فراهم کنیم چرا که جایگاه مردم انقلابی ما رفیع، خجسته و عزیز است.



سردار حسینی افزود: باید برای داشتن ملتی اینچنین آگاه سپاسگزار خدا باشیم و زیبا،هدفمند در تربیت نسل انقلابی کوشا باشیم و این را بدانیم که زایش، تولید مثل و رویش ، عامل و تولید کننده قدرت است و قدرت عامل و تضمین کننده و پیش برنده انقلاب است پس ما باید بر گستره مرزهای کشور مان فراتر از مرزهای جغرافیایی پیش روی کنیم و این انقلاب را به اقصا و نقاط مختلف دنیا برای الگو گیری عرضه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار