حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

خدمت به مستضعفین وظیفه همه مسئولین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اگر مسئولی مستضعفین را فراموش نماید، به آتش قهر الهی خواهد سوخت.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۴۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ میز خدمت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مدیرکل امور عشایری استان و لردگان، مسئول اداره دامپزشکی شهرستان لردگان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان و اکیپ بسیج جامعه پزشکی لردگان در منطقه کوه ریگ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع عشایر منطقه  صعب العبور کوه ریگ از توابع شهرستان لردگان، گفت: امروز در معیت جمعی از مسئولین عزیز توفیق داشتیم در جمع عزیزان عشایر غیور و انقلابی و متدین، مردم باصفا و مهمان نواز حضور یافته و دیدار داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، خدمت به مستضعفین و نیازمندان و مردم فقیر را از تأکیدات حضرت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و وظیفه همه مسئولین دانست و افزود: اگر مسئولی مستضعفین را فراموش نماید، به آتش قهر الهی خواهد سوخت.

وی ادامه داد: مسئولین باید شخصا در این مناطق حضور پیدا کنند و مشکلات مردم را ببینند و حل نمایند. ما مدیون این مردم عزیز هستیم و باید پاسخگوی این مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: عشایر منطقه مشکلاتی دارند که  بسیاری از آنها مانند آب آشامیدنی، بهداشت، جاده، برق، ابتدائیات زندگی هستند و کسانی که مسئولیت گرفته اند برای این است که بیایند و این مشکلات مردم را که پشتیبان نظام هستند، حل کنند.

وی، با اشاره به خلق حماسه در انتخابات اخیر با حضور همین مردم مظلوم منطقه عشایری، اظهار کرد: قبول داریم که در بعضی از مسائل امکانات کمتر است؛ اما نباید غفلت نماییم و باید ضمن حضور در بین این مردم برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تشکر از خدمات ارائه شده به عشایر از سوی سپاه ناحیه لردگان، بسیج عشایری و بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی,  اظهار کرد: اینکه جهادگران بسیجی فداکارانه و ایثارگرانه به مشکلات مردم رسیدگی می کنند، قابل تقدیر است و لازمه حل مشکلات مردم منطقه، حضور همه مسئولان می باشد.

وی، ابراز امیدواری کرد؛ با تشکیل دولت جدید در یک اقدام انقلابی و یک حرکت جهادی، شاهد قطع محرومیت و مظلومیت و رفع گرد و غبار محرومیت از چهره این گونه مناطق باشیم و گفت: اینها همان مردمی هستند که امام(ره) فرمود من یک موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان نمی دهم و رهبر و مولای ما جانشین امام زمان(عج) هم این نکته را می فرمایند، لذا مسئولین  ما باید به امامین انقلاب اقتدا کنند و در خدمت مردم باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری هم هدف از برگزاری این برنامه را استقبال از کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایری استان با شعار محوری « 10 هزار شهید، 10 هزار خدمت» دانست.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، افزود: بررسی مشکلات مردم در منطقه عشایری و تلاش برای رفع آنها با حضور مسئولان از اهداف اصلی برپایی میز خدمت می باشد.

گفتنی است؛ بررسی مشکلات عشایر منطقه کوه ریگ در زمینه های؛ وضعیت روشنایی و پنل های برقی، آبشخور دام و احشام و آب شرب مردم ، وضعیت ایل راهها و جاده های دسترسی، واکسیناسیون احشام، از موارد مورد بررسی در این دیدار با عشایر و برپایی میز خدمت در منطقه عشایری صعب العبور کوه ریگ از توابع شهرستان لردگان بود.

شایان ذکر است؛ در این روز ضمن ارائه خدمت به مردم از سوی تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی شهرستان لردگان، با همت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری، تعداد 90 بسته معیشتی نیز به مردم نیازمند منطقه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار