برنامه‌های هفته ازدواج در استان یزد اعلام شد

جوانان یزدیِ در آستانه ازدواج معرفی به کار می‌شوند

امامی معاون توسعه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: در این هفته جوانان یزدی در آستانه ازدواج معرفی به کار می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۶۱
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اعظم السادات امامی معاون توسعه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج در استان، گفت: برای ارائه راهکاری مناسب و تسهیل امر ازدواج، بهترین زمان آن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی با تاکید بر اینکه برای تسهیل ازدواج جوانان باید ویژگی‌های ازدواج آسان را ترویج داد و بر مبنای آن عمل کرد، افزود: دوری از تجملات، قناعت، توجه به معیاری معنوی و اخلاقی، زندگی بر پایه عشق و محبت از جمله ویژگی‌های ازدواج آسمانی است.

امامی خاطرنشان کرد: برای هفته ازدواج در استان برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که بنا به شرایط کرونایی، اکثر آن‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

معاون توسعه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد یکی از برنامه‌های هفته ازدواج را اجرای پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین عنوان کرد و گفت: برگزاری کمپین مشاوره رایگان در سطح استان یزد، اعلان فراخوان اعطای مسکن به زوجین به مدت دو سال به صورت رایگان یا کم‌بها توسط خیرین استان، معرفی کار به جوانان در آستانه ازدواج، برگزاری جشنواره فروش ویژه مزدوجین و جوانان در آستانه ازدواج، عرضه جهیزیه شیک و ارزان، جمع‌آوری جهیزیه توسط خیران، نه به تماشای جهیزیه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده به صورت گسترده شامل پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین استان می‌شود.

وی ادامه داد: اعطای کارت هدیه به زوجین با خدمات ویژه، افتتاح پیج تخصصی ازدواج در فضای مجازی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و مبارزه با سنت‌های غلط ازدواج، تهیه سرود ویژه هفته ازدواج و اجرا به صورت خیابانی، نورافشانی و اهتزاز بالن آرزو‌ها توسط زوجین در شب اول ذی‌الحجه، تجلیل از خیرین، زوج‌های موفق، مراکز مشاوره برتر، سمن‌های فعال در عرصه خانواده و قضات برتر، برنامه دوربین مخفی با موضوع ازدواج، برگزاری تریبون آزاد و مناظره از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در استان یزد است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار