خبرهای داغ:

برگزاری دوره خود امدادی ودگر امدادی در سپاه استان سمنان

به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان آزمون پایانی دوره خودامدادی و دگرامدادی مجازی کارکنان ستاد، ناحیه سمنان و ناحیه دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۴۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان آزمون پایانی دوره خودامدادی و دگرامدادی مجازی کارکنان ستاد، ناحیه سمنان و ناحیه دانشجویی  برگزار شد.

سرهنگ سید علی موسوی کیاسری مسئول آموزش معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قائم آل محمد (عج)  استان سمنان در این زمینه گفت، از آنجا که مطابق با سند دکترین آمادگی یگانی ستاد کل ، فراگیری مهارتهای خودامدادی و دگرامدادی برای کلیه کارکنان نیروهای مسلح الزامی می باشد در این راستا ما طی چند سال اقدام به برگزاری متعدد دوره های آموزشی خودامدادی نمودیم و تقریبا 50 درصد کارکنان شاغل در استان موفق به گذراندن این دوره ها شدند.

وی در ادامه افزود: پس از شروع پاندمی کرونا و محدودیت های موجود روند برگزاری دوره ها کند شد لذا سعی بر آن شد تا با تغییر رویکرد و فراهم کردن بستر و تمهیدات لازم ، دوره های آموزشی را به صورت مجازی در کل استان برگزار کنیم که اولین دوره آن در تیرماه امسال با موفقیت برگزار شد و انشاء الله این روند ادامه خواهد داشت. 

سرهنگ سیدعلی موسوی در پایان افزود: همکارانی که فاقد گواهینامه پایان دوره خودامدادی هستند می توانند از فرصت پیش رو نهایت استفاده را برده و با نام نویسی و مراجعه به سامانه سلامت و دفاع زیستی در سایت پاسدارسمنان و دستیابی به محتوای آموزشی بارگذاری شده، در دوره آموزشی مجازی مذکور شرکت نموده و با قبولی در آزمون پایانی و اخذ گواهینامه پایان دوره، نواقص احتمالی آموزشی خود را برطرف نمایند و در جهت رشد اطلاعات فردی خود نیز قدم مهمی را بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار