خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان برگزار شد

جلسه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۱۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج)  ضمن گرامیداتش روز روابط عمومی و تقدیر از خدمات روابط عمومی سپاه استان گفت: روابط عمومی سپاه استان همواره خوب عمل کرده است و در یک سال اخیر در انعکاس خدمات سپاه در کرونا، سیل و کرونا بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: جمع بندی پروژه های محرومیت زدایی در اقشار و نواحی باید به طور کامل انجام شود و طرح کاملی از اقدامات سپاه تدوین شود.

او ادامه داد: در خصوص اعزام تیم های دندانپزشکی به مناطق محروم استان باید با همکاری بسیج جامعه پزشکی و معاونت سلامت و دفاع زیستی برنامه ریزی های لازم انجام شود.

سردار دامغانی در پایان بر پیگیری های لازم برای اجرای پروژه مسجد ایوانکی تاکید کرد.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در این جلسه گفت: در حوزه قرارگاه محرومیت زدایی تاکنون فعالیت های خوبی صورت گرفته است و مشکلات بسیاری از واحد های تولیدی حل و فصل شده است.

او ادامه داد: بازدید از 63 واحد تولیدی توسط سپاه ناحیه گرمسار انجام شده و تاکنون 42 درصد مشکلات این واحد های مرتفع شده است.

کاشفی افزود: تفاهمنامه ای با جمعیت هلال احمر استان منعقد شده است که در ذیل ان مقرر شده است تا هلال احمر آموزش های امدادی لازم را به نیروهای پروه های جهادی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: در خصوص سیل در شهرستان های دامغان و میامی و آرادان از ابتدا با ورود گروه های جهادی خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

مهدی عجم مسئول بسیج اصناف سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: در آینده نزدیک شبکه تولید کنندگان امین راه اندازی می شود که در این شبکه واحد های تولیدی که مشکل فروش دارند را می توان شناسایی کرد و در نمایشگاهی که در کشور سوریه برگزار می شود برای فروش محصولاتشان تبلیغات مناسب انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار