روابط عمومی سپاه دیواندره خبرداد:

مراسم تکریم و معارفه مسوول نمایندگی سپاه دیواندره برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسول نمایندگی سپاه دیواندره با حضور حجت الاسلام علی جعفر نژاد مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و مسولین ادرات وامام جمعه وسایر کارکنان سپاه این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۸۹
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، مراسم تکریم و معارفه مسوول نمایندگی سپاه دیواندره با حضور حجت الاسلام علی جعفر نژاد مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و مسولین ادرات وامام جمعه وسایر کارکنان سپاه این شهرستان انجام شد.

حجت الاسلام جعفر نژاد در این مراسم گفت: سپاه به کوری چشم دشمنان مسیر عزتمندانه و مقتدرانه خود را ادامه می‌دهد.
 

وی افزود: سپاه کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی دارد و به دلیل اقتدار و دفاع جانانه و قاطع از کشور همواره آماج حمله دشمنان است.


نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هر کسی در سپاه مسولیتی میگیرد باید پاسخ گوی مسوولیت خودش در پیشگاه خدا باشد و هر پاسدار همانطورکه در مقابل خانواده اش مسوول و پاسخگو است درقبال مسولیتش در سپاه نیز باید پاسخگو باشد.

در ادامه فرمانده سپاه دیواندره هم، اخلاص، معنویت و ولایتمداری را از ویژگی‌های سپاه عنوان کرد و گفت: سبزپوشان سپاه اسلام با برخورداری از این ویژگی‌ها در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مجاهدت می‌کنند.

سرهنگ علیزاده افزود: روحیه جهادی شکل گرفته در سپاه بر مبنای بصیرت، اخلاص و ولایتمداری است و در این مسیر نیرو‌های سپاه وبه خصوص پرسنل نمایندگی، ولی فقیه جانانه در دفاع از انقلاب ایستاده‌اند.

در پایان مراسم از زحمات چندساله حجت الاسلام منتشلو در سپاه شهرستان تقدیر وتشکر شد و حجت الاسلام همتی به عنوان مسوول جدید نمایندگی این سپاه منصوب شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار