مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در استان

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۲۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از امضای تفاهم نامه مشترك ایجاد قرارگاه جهادگران مدرسه ساز با اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اعلام این خبر، گفت: در راستای رفع فقر، محرومیت و پیشرفت و آبادانی مناطق كم برخوردار و تحقق ارزش های انقلاب اسلامی قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان به نام «سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» تشكیل شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان محرومیت زدایی و آبادانی مناطق كم برخوردار روستایی و شهری و تلاش در راستای رفع مشكلات زیرساختی فضاهای آموزشی استان را از رویكردهای این قرارگاه برشمرد و افزود: مدت فعالیت این قرارگاه بر اساس تفاهم نامه پنج ساله است كه در صورت نیاز با موافقت هیئت امنا تمدید می شود.

وی خدمت رسانی در حوزه احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق روستایی، شهری و كم برخوردار، جذب و ساماندهی مشاركت های اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی متناسب با حوزه مدرسه سازی و برگزاری پویش های ملی، همایش ها و جشنواره ها برای شناسایی ایده های برتر در این زمینه را از فعالیت های قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان برشمرد.

سرهنگ فولادی با اشاره به اینكه گروه های جهادی پیش از راه اندازی این قرارگاه نیز فعالیت های مستمر در ساخت و بازسازی مدارس استان داشته اند، اظهار كرد: با تشكیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز شهید سلیمانی در استان فعالیت این گروه های جهادی گسترده تر و متمركز می شود.

وی در پایان خاطرنشان كرد: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز، مسئول مركز مطالعات و هدایت حركت های جهادی و تعدادی از مسئولین گروه های جهادی استان اعضای این قرارگاه هستند.

ارسال نظرات