خبرهای داغ:

کمک ۱۰ تُنی کارخانه سیمان شاهرود برای ساخت و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان امداد

شاهرود_معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از اهدای بیش از ۱۰ تُن سیمان از سوی کارخانه سیمان شاهرود برای تعمیر و بازسازی منازل مسکونی مددجویان با رایزنی کمیته امداد شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۱۶
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کمک ۱۰ تُنی کارخانه سیمان شاهرود برای ساخت و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان امدادبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا رجب‌زاده، از اقدام ارزشمند شرکت سیمان شاهرود برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: داشتن مسکن و سرپناه مناسب یکی از نیاز‌های اولیه مددجویان کمیته امداد است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: نهاد خانواده در مکانی به نام مسکن معنا پیدا می‌کند و باوجود مسکن مناسب بسیاری از مشکلات خانواده‌ها درزمینهٔ‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برطرف می‌شود.
رجب‌زاده با اشاره به نقش و وظایف صنایع و شرکت‌های بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی برای رفع فقر و محرومیت گفت: شرکت‌ها و صنایع بزرگ در استان سمنان می‌توانند با استفاده از ظرفیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی به ریشه‌کنی فقر در استان کمک شایانی نمایند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان در خصوص اهدای ۱۰ تُن سیمان به کمیته امداد شهرستان شاهرود، اذعان کرد: سیمان تخصیص داده‌شده از سوی کارخانه سیمان شاهرود به‌منظور کاهش فشار اقتصادی و مساعدت به مددجویان در احداث واحد‌های باقی‌مانده، تعمیر و مقاوم‌سازی انجام می‌شود.
وی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند، گرانی‌های اخیر مانع از توقف پروژه‌های تأمین مسکن محرومان نشود و تعهدات گذشته، در بازه زمانی تعیین‌شده به محرومان تحویل داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها