مرتضی عزیزپور
از سوی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین صادر شد؛
اقدامات دولت آمریکا در عرصه داخلی و بین‌المللی، نمادی از نقض حقوق بشر می باشد، از خشونت و کشتار پلیس آمریکا بر علیه مردم این کشور، تداوم تبعیض نژادی خصوصا علیه سیاه پوستان، اعمال خشونت بر علیه زندانیان و ... در داخل تا حملات نظامی مکرر به کشورهای مختلف و کشتار زنان و کودکان، موارد متعدد اقدام به توطئه، کودتا و قتل بر علیه رهبران کشورها و حادثه هواپیمای مسافربری، در خارج و در یکی از تازه ترین جنایات ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نقض فاحش حقوق بشر است. لذا معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، ضمن افشای حقوق ضد بشری آمریکایی، خواهان محاکمه جهانی این جرثومه فساد می باشد.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۰۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
بیانیه سالروز افشای حقوق بشر آمریکایی
آمریکایی‌ها می‌گویند ما رسالت داریم در دنیا حقوق بشر و دموکراسی را توسعه دهیم. راه گسترش دموکراسی کاربرد بمب اتم در هیروشیماست؟! توپ و تانک و جنگ افروزی و کودتاگری در آمریکای لاتین و آفریقاست؟! امروز هم در خاورمیانه این همه دغل بازی و فریبگری و ظلم و جنایت به چشم می‌خورد. با این وسایل می‌خواهند حقوق بشر و رسالت جهانیشان را گسترش دهند!
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج؛ حقوق بشر، همانا تضمین حداقل حق‌های انسانی است که به ابنای بشر اعطا می‌شود. ظهور و پیدایش مفهوم مدرن حقوق بشر در اعلامیه جهانی حقوق بشر معرفی شده است که هیچ نهادی حق نقض این حقوق را ندارد، اما در عمل موارد متعددی از نقض حقوق بشر ازجمله کشتار دسته‌جمعی، جنایات جنگی، خشونت و کشتار و حتی تجاوز علیه بشریت اتفاق افتاده است.
دولت‌های استکباری و در رأس آن آمریکا خود را مدافع حقوق بشر و مهد دموکراسی قلمداد می‌کند، اما در شرایط واقعی حقوق بشر در آمریکا روایت دیگری از این مدعا دارد. همانطور که شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد وضعیت حقوق بشر آمریکا را بسیار نامناسب و شکست‌خورده توصیف کرد. آمریکا با این وضعیت دهشتناکی که در حقوق بشر خود دارد، نمی‌تواند مرجعی برای ترویج حقوق بشر در دنیا باشد. دولت آمریکا نه‌تن‌ها خود حقوق بشر را نقض می‌کند، بلکه در خصوص نقض حقوق بشر توسط هم‌پیمانان خود ازجمله رژیم صهیونیستی حمایت و از این بستر، برای دخالت در امور سایر کشور‌ها استفاده می‌کند. اقدامات دولت آمریکا در عرصه داخلی و بین‌المللی، نمادی از نقض حقوق بشر می‌باشد، از خشونت و کشتار پلیس آمریکا بر علیه مردم این کشور، تداوم تبعیض نژادی خصوصا علیه سیاه پوستان، اعمال خشونت بر علیه زندانیان و ... در داخل تا حملات نظامی مکرر به کشور‌های مختلف و کشتار زنان و کودکان، موارد متعدد اقدام به توطئه، کودتا و قتل بر علیه رهبران کشور‌ها و حادثه هواپیمای مسافربری، در خارج و در یکی از تازه‌ترین جنایات ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نقض فاحش حقوق بشر است؛ لذا معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، ضمن افشای حقوق ضد بشری آمریکایی، خواهان محاکمه جهانی این جرثومه فساد می‌باشد؛
و من الله التوفیق
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
 
ارسال نظرات