استاندار هرمزگان:

آمریکا ارزشی برای حقوق بشر و جان انسان‌ها قائل نیست

استاندار هرمزگان گفت: اقدام ضدبشری آمریکای جنایتکار در هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس که مسافران آن مردان و زنان و کودکان بی دفاع بودند، نشان داد که ارزشی برای حقوق بشر و جان انسان ها قائل نیست.
کد خبر: ۹۳۵۴۹۳۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فریدون همتی روز شنبه در با صدور پیامی ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۲ تیر سالگرد شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر اثر حمله موشکی ناو آمریکای جنایتکار بر فراز آب‌های خلیج فارس افزود: خلیج‌ فارس برای همیشه در تاریخ، جنایت آمریکایی ها در حمله به هواپیمای مسافربری را شهادت می‌ دهد.

وی بیان داشت: ملت بزرگ ایران با پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا ایستاده است و به برکت خون شهیدان به خصوص شهدای دوازدهم تیر، ایران اسلامی اقتدار کامل خود در آب های نیلگون خلیج فارس را به منصه ظهور رسانده است.

استاندار هرمزگان در پایان ضمن تسلیت این روز به ملت ایران و بویژه مردم هرمزگان که تعداد زیادی از شهدای این واقعه از هرمزگانی های غیور و دلاور بودند، اظهارداشت: امیدواریم راه شهدا را با صلابت ادامه دهیم.

در دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷ هواپیمای مسافربری پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از مبدا فرودگاه بندرعباس عازم دبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس از سوی ناو آمریکایی وینسنس مورد حمله موشکی قرار گرفت و ۲۹۰ مسافر بیگناه آن به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار