همراه تجلیل از پایگاه های برتر بسیج؛

جشنواره الگوی برتر مسجد محوری در فارسان برگزار شد

به همت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه فارسان جشنواره الگوی برتر مسجد محوری با حضور 12 پایگاه برتر سطح شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۲۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه فارسان جشنواره الگوی برتر مسجد محوری با حضور 12 پایگاه برتر در سطح شهرستان در محل سالن ورزشی ولایت شهر فارسان برگزار شد.

12 پایگاه برتر سطح شهرستان به صورت منتخب در این جشنواره شرکت کرده و با برپائی غرفه فعالیت های خود را در سال 1399 و سه ماهه اول سال جاری که در زمینه مسجد محوری برگزار گردیده بود به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه که به صورت ابتکاری توسط مسئولان امر برگزار گردید؛ پایگاه های منتخب فعالیت های خود را در معرض نمایش قرار داده و نهایتا مقرر گردید که پس از ارزیابی توسط بازرسان مربوطه، 2 پایگاه برتر جهت شرکت در جشنواره استانی به معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) معرفی و از 5 پایگاه برتر سطح شهرستان تقدیر به عمل آید.

سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این جشنواره گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید تلاش کنیم تا مسجد تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم و تمامی دست اندرکاران از امامان جماعت گرفته تا هیئت امنا و پایگاه های بسیج و همه دست اندر کاران و فعالان در مساجد باید همکاری لازم را جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی‌، اعیاد ملی و مذهبی و سایر مراسمات با محوریت مسجد داشته و به اجرای بهتر برنامه‌ها کمک کنند و هدف نهائی این است که با برنا‌مه‌ریزی دقیق زمینه حضور گسترده نوجوانان و جوانان را در مساجد فعال کنیم تا به بهترین نحو ممکن جذب مساجد شوند.

وی گفت: مساجد باید برای جوانان جاذبه داشته باشند و زمینه های مختلف رشد را برای آنان فراهم آورند و ازجمله راهکارهایی که می توان جوانان را به مساجد جذب و آنان را پایبند به مسجد کرد این است که به آنها مسئولیت بدهیم و اعتماد کنیم و آنان را در عمل پای کار بیاوریم. اگر مسجد تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم مطالبه گر خواهیم بود و اگر مساجد محور شوند قطار انقلاب به مقصد خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار