خبرهای داغ:

خیانت‌ها و جنایت‌های دشمنان برای مردم بازگو شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی و خیانت‌ها و جنایت‌های منافقان و دشمنان برای مردم تبیین نشود ممکن است جریان ضد انقلاب و لیبرال‌ها آن را تحریف کنند.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۰۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

خیانت‌ها و جنایت‌های دشمنان برای مردم بازگو شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در نشست خبری درباره برنامه‌های ستاد حقوق بشر اظهار داشت: همانگونه که فرزندان و کودکان ما از همان طفولیت با امام حسین (ع) و عاشورا آشنا می‌شوند باید آنان را از حوادث انقلاب اسلامی هم آگاه کنیم. اصحاب رسانه مانند منبر دیروز مسئولیت بیان تاریخ انقلاب اسلامی را بر دوش دارند و با توجه به شرایط شیوع کرونا که نمی‌توانیم اجتماعات گذشته را برگزار کنیم، رسالت رسانه‌ها سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به خیانت‌های جریان لیبرال و منافقان به ملت و انقلاب اسلامی ایران افزود: اگر عاشورا برای مسلمانان بیان و تبیین نشود ممکن است جریان روشنفکری عقل مذهبی نسل ها را به سرقت ببرد، جریان لیبرالیستی و ضد انقلاب هم ممکن است نسل نوباه آینده را بدزدند و آن را دچار تحریف کنند.

وی با اشاره به سالروز 7 تیر و انفجار دفتر نخست وزیری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی چندان در مدارس گفته نمی شود، در دانشگاه‌ها هم کمرنگ است بنابراین نباید تعجب کنیم که عده‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: اصحاب رسانه باید نسبت به بیان تاریخ فجایع و رویدادهای مختلف از جمله 7 تیر در انقلاب اسلامی بپردازد تا نسل نو از این وقایع مطلع شود و درس بگیرد.

وی گفت: نسل‌های جدید چندان آشنایی با مناسبت‌ها، اتفاقات و رویدادهایی که در انقلاب اسلامی رخ داده ندارند و این مسئولیت رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند. همانگونه که به عاشورا می‌پردازیم باید به تاریخ انقلاب اسلامی هم بپردازیم و اگر این کار را نکنیم دچار خسران خواهیم شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: امروز فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و باید از این فرصت برای تبیین رویدادهایی که در 43 سال اخیر انقلاب اسلامی رخ داده است، استفاده کنیم.

وی درباره برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور متولی برنامه های 7 تیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: تولید محتوای رسانه‌ای، برگزاری گفتمان‌ها و نشست‌های بصیرتی، برنامه‌های فرهنگی، تبیین جایگاه و شخصیت شهید بهشتی در انقلاب اسلامی برای نسل‌های مختلف، فضاسازی محیطی و غیره از جمله برنامه‌های سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی است که عمدتا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار