سردار رمضان شریف:

دشمن از فشار حداکثری ناامید شده است

سخنگوی سپاه در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: امروز به برکت حضور میدانی و معنادار مردم فرصت جهش مجدد در اختیار کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۹۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم ویژه بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی و گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر بویژه شهادت آیت الله دکتر بهشتی و شهید رحمان استکی با سخنرانی سردار رمضان شریف، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار شریف در این مراسم، مناسبت های تاریخی  در انقلاب اسلامی را فرصت های طلایی برای ترسیم واقعیت های برای نسل  جوان دانست که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون طی شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مناسبت ها را فرصتی برای ترسیم چهره واقعی کسانی دانست که در 40 سال گذشته و برای انقلاب و مردم ایجاد زحمت نموده و برای دشمنان این کشور خوش خدمتی کردند.

وی تصریح کرد: اگر ما  تصویر واقعی از آن‌چه در این 40 سال گذشته را نتوانیم برای نسل جدید ترسیم کنیم، آنان تحت تأثیر رسانه های دشمن و فضای مجازی دشمن قرار گرفته و  تصویری غیرواقعی و وارونه  از آنچه بر انقلاب اسلامی گذشته را دریافت خواهند کرد.

 سردار شریف به جنایات فرقه جهنمی منافقین و بعضا طلبکاری آنها در برخی مقاطع از جمهوری اسلامی، گفت: باید از این فرصت ها استفاده کرده و تاریخچه عملکرد منافقان را مرور کنیم که  ۱۷ هزار نفر از مسئولان خدوم تا مردم عادی را ترور کردند و برای قدرت‌طلبی، خوش‌خدمتی به بیگانگان و دستیابی به قدرت نامشروع  مقابل انقلاب، مردم و امام ایستادند و بعد هم همکار صدام جنایتکار در هشت سال دفاع مقدس شدند، کاری که نزد هیچ ملتی قابل اغماض  و  بخشش نیست و ملت ایران این خاطرات را فراموش نمی‌کند.

سخنگوی سپاه، فعالیت منافقین  در حوزه رسانه ای و فضای مجازی علیه انقلاب و ملت ایران در حال حاضر را یادآوری کرد و افزود:‌ امروز که دست این گروهک جنایتکار از حضور در میدان رزم و ترور خالی شده است؛ در حوزه رسانه‌ای و فضای مجازی همان خط ترور، خط حمایت از صدام و خط مقابله با روحانیت و ضدیت با فرهنگ ایرانی و اسلامی را دنبال می‌کند و جای تعجب اینجاست که داعیه‌داران حقوق بشر با علم به جنایات این گروه و دروغ‌های آشکار و پنهانش به حمایت از آنها برمی‌خیزند و دروغی به این آشکاری را در رابطه با جیره خواران بیگانه بیان می کنند و به آنها مشورت می  دهند.

سردار شریف، ارتباط آشکار سرویس های امنیتی آمریکایی وصهیونیستی با منافقین و ترور دانشمندان و بزرگان انقلاب اسلامی از جمله شهید بهشتی و یارانش را یادآوری کرد و آغاز هفته بازخوانی و افشای جنایات حقوق بشر آمریکایی، از ششم تیرماه هم‌زمان با سالروز ترور ناموفق مقام معظم رهبری آغاز شده و تا دوازدهم تیرماه هم‌‍زمان با سالروز شلیک آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران ادامه دارد، که این مسئله ساز و کاری است تا از هیچ فرصتی برای تبیین و ترسیم زحمت و مقاومت ملت در طول بیش از ۴۰سال گذشته غافل نشویم.

سخنگوی سپاه، حماسه حضور میلیونی مردم در انتخابات 28 خرداد علی رغم هجمه های شدید  و بمباران رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی را یادآوری کرد و گفت: این حضور زیر سایه بمباران وحشتناک رسانه‌ای دشمنان و جاهلان رقم خورد و به انتخاب یکی از چهره‌های محبوب مردم انجامید، با دقت در رفتار منافقان در می‌یابیم که آنان واقعیات را نادیده می‌گیرند و چشم بر وقایع می‌بندند، عده‌ای نیز شاهد مبارزه انسان‌های شریفی بودند که امروز مورد اتهام منافقان هستند، اما سکوت می‌کنند و بعضا در رسانه ها و کلامشان به گونه ای مسئله را مطرح می کنند که گویی آنها نیز سوال دارند.

وی با اشاره به چرایی تمجید از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت:‌ این شهید بزرگوار 40 سال پوتین بر پا داشت و برای امنیت و سربلندی مردم کشور ایران و انقلاب اسلامی جانفشانی کرد، باید پرسید کسانی که در کوران ترورهای وحشتناک منافقان در دهه ۶۰ به مقابله با این گروه برخاستند قابل تمجید نیستند؟ حدود 50میلیون نفر از نسل جدید ما باید بداند در دهه 60 جنایاتی نظیر آن‌چه در رفتار داعش شاهد بودید و دیدید چگونه سرمی بریدند،  ترور می کردند، عین آن و بدتر از آن را ما از سوی منافقان و وابستگانشان بر ملت ایران تحمیل شد دیدیم و در این راه شهدا و سرمایه‌های ارزشمندی همچون شهید بهشتی و شهید باهنر و شهید رجایی و امثالهم را از دست دادیم.

معاون روابط عمومی سپاه با تأکید بر ضرورت ارتقای سواد رسانه ای مردم ، دلسوزی رسانه های سعودی، انگلیسی و آمریکایی برای مردم ایران را فریبی بیش ندانست و تلاش آنها با بمباران رسانه ای برای مإیوس کردن مردم از حضور در پای صندوق های رإی را یادآوری کرد و گفت:‌ در جریان انتخابات، پیچیده‌ترین طراحی و نظام رسانه‌ای چندلایه و ترکیبی نظام سلطه با بهره‌گیری از تمامی ابزارهای رسانه‌ای، ناجوانمردانه با بهره جستن از ضعف‌هایی که کسی منکر آن نیست، برای مایوس ساختن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی اتفاق افتاد.

وی تاکتیک های رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی برای کم  رنگ شدن حضور مردم در انتخابات را تبیین کرد و عبور سربلند ملت ایران از فتنه های دشمنان را مرهون برکت خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

این مقام مسئول، پرونده ناکام آمریکایی ها در منطقه و رِژیم صهیونیستی را یادآوری کرد و گفت:‌ این حضور باشکوه و انتخاب معنادار فرصتی برای مسئولان خدوم ماست تا این مقطع طلایی تاریخی را که دشمن در بدترین شرایط قرار دارد، قدر بدانیم و به این ملت فهیم،  بصیر وولایتمدار خدمتی جانانه ارائه دهیم تا وظیفه خود را در قبال  این ملت مقاوم و هوشمند ادا کرده باشیم.

 سردار شریف با اشاره به ظرفیت های داخلی کشور، تصریح کرد: همه چیز برای یک جهش موفق مهیاست.  بهانه‌های دشمن تمامی ندارد. دشمن همیشه دشمن است، او طراحی می‌کند و بستر عملیات روانی را مهیا می‌سازد، اما ملت فریب دشمن را نمی‌خورد، شکوه ملت ایران را باید زمانی درک کنیم که رهبر معظم انقلاب، پیر و مراد ما واکسن ایرانی را در مقابل دوربین‌ها تزریق کردند و یک فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و  توانمندی علمی در کشور رقم ‌خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوشه هایی از اذعان تحلیل گران خارجی به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، فصل توانمندی رسانه‌ای دشمن در ناامیدسازی ملت ما را رو به پایان دانست و گفت: امروز فصل جدیدی پیش روی کشور و مردم ما باز شده است.

وی گفت: همانطور که طومار عرض اندام دشمن در ساحت نظامی را در هم پیچیدیم، امروز جوانان ما در عرصه رسانه‌ای نیز جریان‌سازی رسانه‌ای دشمن را پذیرا نیستند و به شرط آنکه ما همچنان لباس جهاد را بر تن داشته باشیم می توانیم در تمامی صحنه‌ها با عقلانیت در چهارچوب تدابیر رهبری و با همت جهادی و تلاش شبانه روزی موانع را پشت سر بگذاریم.

وی خودکفایی در عرصه های مختلف از جمله بنزین و توانمندی های نظامی و دفاعی و تولید 5 واکسن داخلی که هنوز کشورهای مدعی به یک واکسن نرسیده اند و ... را موجب خیره شدن چشم دشمنان انقلاب دانست و  گفت: امروز به برکت حضور میدانی و معنادار مردم فرصت جهش مجدد در اختیار کشور قرار گرفته است.

سردار شریف یادآوری کرد: باید از بگومگوهای انتخاباتی که جز آفتی نیست فاصله بگیریم و تلاش کنیم دولت  و رئیس جمهور منتخب را همه برای رضا خداوند و برای پیشرفت کشور و ارتقای شإن و منزلت ملت به مدد ظرفیت‌های بی‌شمار کشور و در راس همه آن‌ها رهبری حکیم و الهی یاری کنیم .

وی در پایان با اشاره به تحسین پیشرفت ها و فرهنگ  ملت ایران از سوی جهانیان، مظلومیت نظام اسلامی را یادآوری کرد و گفت: ملت ما نشان داده فرصت های زیادی را می تواند به برکت فرهنگ اهلبیت و رهبری حکیمانه  و هوش واستعداد جوانان از درون تهدیدات بزرگ خلق کند و دشمن امروز از فشار حداکثری و تحریم اقتصادی ناامید شده است.

اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی و گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر بویژه شهادت آیت الله دکتر بهشتی و شهید رحمان استکی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

/////////////

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار