خبرهای داغ:

فعالیت کانون خبر و رسانه خادمیاران رضوی شاهرود/تلاش در جهت معرفی برنامه‌های خادمیاران در سطح جامعه

شاهرود_کانون خبر و رسانه خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود در راستای تلاش برای تعمیق برنامه‌های خادمیاران رضوی در سطح شهرستان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۵۳
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه کانون خبر و رسانه خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون و روابط عمومی کانون مرکزی خادمیاران در حسینیه مسجد زینبیه برگزار شد.
در این نشست که مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نیز حضور داشت، در خصوص برنامه‌های این کانون و هماهنگی و انسجام اعضا در انعکاس فعالیت‌های کانون‌های خادمیاران رضوی در سطح جامعه بحث و تبادل نظر شد.
محمدرضا کاشانی مسئول کانون خبر و رسانه خادمیاران رضوی شهرستان در سخنانی با اشاره به اهداف و ماموریت‌های این کانون اظهار کرد: این کانون در راستای انتشار فعالیت‌های کانون‌های خادمیاران رضوی در سطح جامعه و در فضای مجازی تشکیل شده و همه به عشق امام رضا (ع) در این مسیر قدم نهاده و باید تلاش کنیم ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.
مهاجری مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های خادمیاران بویژه در دهه کرامت بر انسجام و همکاری و تعامل بیشتر در راستای انجام ماموریت‌های محوله تاکید و از زحمات همه دست اندرکاران در راستای اجرای برنامه‌های کانون مرکزی تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی، سازماندهی اعضا بصورت تخصصی و برگزاری کارگاه‌های هم اندیشی و برنامه ریزی برای اجرای فعالیت‌های پیش رو گفتگو شد.
لازم به ذکر است کانون‌های مرکزی خادمیاران رضوی در هر شهرستان با توجه به ماموریت‌های ابلاغی دارای زیر کانون‌هایی است که یکی از آن‌ها خبر و رسانه و متشکل از خادمیاران و یاوران رضوی متخصص در این زمینه است که در راستای انعکاس فعالیت‌های کانون‌ها و عرصه‌های فعالیت این کانون‌ها در سطح جامعه تلاش می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار