خبرهای داغ:

صعود پنجاه پله ای دانشگاه صنعتی شاهرود در رتبه بندی دانشگاه‌های جوان نظام رتبه بندی تایمز

شاهرود_در رتبه بندی دانشگاه‌های جوان ۲۰۲۱ نظام رتبه بندی تایمز دانشگاه صنعتی شاهرود با پنجاه پله صعود نسبت به سال قبل جزو ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفت و رتبه ۳۰۰-۲۵۱ را کسب نمود.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۴۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
صعود پنجاه پله ای دانشگاه صنعتی شاهرود در رتبه بندی دانشگاه‌های جوان نظام رتبه بندی تایمزبه گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، تایمز فهرست بهترین دانشگاه‌های جهان که ۵۰ سال یا کمتر هستند را در این رتبه بندی منتشر کرده است و در رتبه بندی دانشگاه‌های جوان ۲۰۲۱ نظام رتبه بندی تایمز این دانشگاه با پنجاه پله صعود نسبت به سال قبل جزو ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفت و رتبه ۳۰۰-۲۵۱ را کسب نمود.
پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از نظام‌های معتبر بین المللی است که از سال ۲۰۰۴ مراکز آموزش عالی را در سرتاسر جهان مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می‌دهد. این رتبه بندی از ۱۳ شاخص در قالب ۵ معیار کلی آموزش با وزن ۳۰ درصد، پژوهش با وزن ۳۰ درصد، استنادات با وزن ۳۰ درصد، وجهه بین المللی با وزن ۷.۵ درصد و ارتباط با صنعت با وزن ۲.۵ درصد بهره گرفته است.
جدول بر اساس ۱۳ شاخص عملکردی همانند شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌های جهان است، اما مقیاس شهرت به دلیل تراز سن دانشگاه تعدیل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار