حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

حضور مردم نقشه دشمنان را نقش برآب می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رأی، گفت: حضور مردم نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۹۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در اولین ساعات برگزاری انتخابات امروز 28 خرداد 1400 با حضور در شعبه مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد، رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز بعنوان یک عبادت است و حقیقتا در این عبادت باید با وضو و طهارت باشیم و عمل واجب را انسان باید اول وقت انجام دهد و ثوابش را ببرد.

وی افزود: امروز روز بزرگی است که مردم عزیز ایران سرجلسه امتحان هستند و  ناظر این صحنه دو گروه می باشند که یکی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دوم دوستان، عاشقان، وفاداران و هواداران نظام جمهوری اسلامی می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: دشمنان انقلاب و نظام و امام و شهیدان امروز نظاره گر این هستند که در پایان روز یک جشنی بگیرند که مردم حضور پیدا نکنند که ان شاءالله خوابشان تعبیر نخواهد شد و نقشه آنها نقش برآب می شود.

وی ادامه داد: امروز مردم ایران سرنوشت خودشان را رقم خواهند زد و یک دولتی را انتخاب خواهند کرد تا برای 4سال آینده مشکلات کشور را حل نماید.

این مقام مسئول تصریح کرد: دیروز رهبر عزیزمان فرمودند اولین وظیفه دولتی که تشکیل خواهد شد حل مشکلات مردم است و ان شاءالله پایان امروز بسیار پرخیر و برکت خواهد بود و فردا ملت ایران جشن گرفته و نتیجه این انتخابات را خواهند دید.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره)، شهدا بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: روح شهدا با حضور پرشور مردم شاد خواهد شد و امروز شاهد هستیم که پیر و جوان همه با عشق آمده اند تا سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار