خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

امروز تمام دنیا متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: امروز تمام دنیا متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۱۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

امروز تمام دنیا متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در یادواره شهدای روستای شهرک سلگی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: امروز تمام دنیا متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اند.

وی تصریح کرد: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌توان این قدرت را تقویت کرد و به این اقتدار ایران عزیز با حضور مردم افزود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت:در این شرایط حساس کشور، همه اقشار به ویژه قشر دانشجوی تحصیل کرده باید توجه داشته باشند که تکلیفی امروز بر عهده ‌ما است که برای دیگران تبیین کنیم که حضور ما در انتخابات، چقدر باعث سربلندی ایران و ناامیدی دشمنان این کشور خواهد شد.

وی عنوان کرد: حرکت از منزل در صبح روز جمعه برای حضور در پای صندوق‌های رأی، به مثابه شلیک یک موشک به قلب اسرائیل است.

مختاری افزود: از تمام اقشار مردم شهرستان نهاوند و رأی اولی‌ها دعوت می‌کنم روز جمعه با وضو و با خانواده به عشق رهبری و به عشق حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چراکه این حضورها در پای صندوق‌های رأی موشک‌هایی است که به سمت دشمنان این مرز و بوم شلیک می‌شود.

در پایان این مراسم به مناسبت دهه کرامت به ۲۰ نفر از خواهران و برادرانی که نام آنها «رضا» و «معصومه» بود، قطعه‌ای از فرش حرم امام رضا (ع) اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات