در روستای سرجوب صورت گرفت:

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی در روستای سرجوب از توابع شهرستان ایرانشهر

ایرانشهر- نشست سیاسی بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج زکیه(س) شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۰۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، نشست سیاسی بصیرتی با موضوع انتخابات در پایگاه مقاومت بسیج زکیه(س) حوزه حضرت آسیه(س) سپاه این شهرستان‌ ایرانشهر در روستای سرجوب شهرستان با حضور هادی سیاسی سکینه نارویی رئیس حوزه علمیه خواهران اهل سنت برگزار شد.

سکینه نارویی گفت: در این برهه حساس از تاریخ حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح از اوجب واجبات و گره گشای مشکلات مملکت می‌باشد بدین معنی که هر چقدر مردم پرشورتر شرکت کنند قدرت ایران در سطح روابط بین الملل بیشتر خواهد بود.
 
رئیس حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر افزود:  با انتخاب اصلح و در نظر گرفتن منعت عمومی می‌توانیم آینده‌ای سرشار از آرامش و رفاه برای خودمان بسازیم.

وی بیان کرد: نقش ما در انتخابات به مانند یک بازیکن در تیم فوتبال می‌باشد یعنی باید در کنار هم و با تلاش جمعی برای رسیدن به هدف واحد تلاش کنیم، نتیجه بازی فردی اون هم در بازی‌ای که اساسش گروهی است نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت و ما نباید انتظار نتیجه خوب داشته باشیم در صحنه انتخابات هم اگر هر کسی فقط به خودش و خواسته هایش توجه می‌کند نتیجه‌ای خوب حاصل نمی‌شود و باید به رفاه عمومی توجه کرد اگر افزایش قیمت کالا‌ها پیش بیاد برای همگی هست نه اینکه فقط برای یک قشر خاص، چون همگی ما‌ها در یک جامعه زندگی میکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار