امام جمعه اهل سنت بندرپل:

حضور حداکثری پای صندوق های رای برهمه ما تکلیف شرعی و واجب است

امام جمعه شهر بندرپل گفت: حضور حداکثری پای صندوق های رای بر تمام ما تکلیف شرعی و واجب است همچنین انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، شیخ حسین بازماندگان امام جمعه بندرپل مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری فراخوانده و بیان داشت: همان گونه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و خون شهدایی که در جهت صیانت از این مرز و بوم ریخته شده، حضور حداکثری پای صندوق های رای بر تمام ما تکلیف شرعی و واجب است، انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد.

وی ادامه داد: شورای نگهبان برای تایید صلاحیت، حداقل واجدین صفات لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را می‌سنجد و به جامعه معرفی می کند. و از آن به بعد بر عهده مردم است که کدام نمره را انتخاب کنیم نمره ٢٠ و یا نمره ١٠ را.

امام جمعه بندرپل با اشاره به رفتارهای برخی نامزدهای محترم و صحبت‌های آنان در مناظرات پخش شده، چنین ادامه داد: متاسفانه شاهد بودیم برخی، به جای آنکه فرصت مناظرات را محلی برای تضارب آراء قرار داده و به مردم برای انتخاب اصلح کمک کرده و برنامه‌های کاربردی خود را ارائه دهند، با بداخلاقی‌ها و صحبت‌های ناشایست و بی‌اساس، لحظاتی باعث تاریکی انتخابات و تکدر خاطر مردم شدند.


شیخ بازماندگان افزود: نامزدهاو طرفداران آنان باید مدنظر داشته باشند که هیچ چیز ارزش آن را ندارد که ما به خاطر آن پا را از دایره تقوای الهی فراتر گذاشته و به جای نقد سازنده و روشنگر دست به تخریب و تهمت به رقیب خود زنیم.

وی بیان کرد: بحمدلله مردم ما دیگر خودشان به بلوغ سیاسی رسیده اند و قادر به تشخیص اصلح هستند و گول تبلیغات فریبکاران نمی خورند و با وعده‌های اصحاب زر و زور فریب نمی خورند. فهم مردم دیگر در حدی است که با صحبت‌هایی که بوی تفرقه و دشمنی و به یغما بردن منافع مردم دارد آشنایی دارند.


شیخ بازماندگان خطاب به سوء استفاده گران گفت: دیگر مردم نه تنها از شما استقبالی نمی‌کنند بلکه مردم نجیب ایران اسلامی شیعه و سنی از برهم زدگان معیشت مردم اعلام انزجار و تنفر خویش را اعلام می‌دارند.


شیخ بازماندگان گفت : ما ملت ایران به سبب پیروی کردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری  ان شاء الله روز به روز به کوری چشم دشمنان اسلام قله های ترقی را طی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار