دعوت سپاه استان بوشهر برای مشارکت حداکثری در انتخابات

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای مردم را به مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۴۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
بسمه تعالی
بی تفاوتی در انتخابات، گناه نابخشودنی است. امام خمینی (ره)
انتخابات پرشور از سوی مردم می‌تواند روز نویی را برای آن‌ها رقم بزند. امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظلّه العالی)
انتخابات در فرهنگ انقلاب اسلامی نماد نمایان تجلّی اراده دینی و ملی مردم در عرصه تعیین سرنوشت است. مقدرات ایران اسلامی همواره به دست مردم و با اراده آنان رقم خورده و پایه‌های جمهوریت و اسلامیت نظام دین مدار و مردم سالار حاکم بر میهن عزیزمان در سایه تحقق اراده‌های فرد فرد ایرانیان در طی چهار دهه اخیر، مستحکم و ثمرات ناب و الهام بخش آن در قالب اقتدار روز افزون نظام اسلامی، عبور پیروزمندانه از مقاطع سخت سهمگین و بیداری فزاینده ملت‌های آزاده منطقه و جهان متبلور شده است.
ملّت ما مفتخر است که در طی بیش از چهل سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص) را بدون هیچ اکراه و اجبار و صرفاً با اراده و عزم آگاهانه و آزاداندیشانه خود در عرصه‌ها و مناسبات گوناگون عینیت بخشیده و به الگوی الهام بخش همه دولت‌ها و ملت‌های آزاده آزادی خواه در سراسر جهان تبدیل شده است.
امسال نیز در تداوم روند مردم‌سالاری دینی شاهد برگزاری انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد هستیم؛ لذا از همه اقشار و آحاد ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی به خصوص مردم بصیر، ولایت مدار و حماسه ساز بوشهر درخواست می‌کنیم در راستای لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حصول مشارکت حداکثری، فعالانه در این انتخابات شرکت و با رأی آگاهانه و در طراز فرهنگ و تفکر ناب اسلامی و انقلابی، نقش آفرینی خود را در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تداوم بخشند.
روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار