حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

فسادستیزی از ویژگی های دولت انقلابی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: دولت انقلابی آرمانش اسلام بوده و فسادستیز است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۶۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست روشنگری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و بسیجیان در حسینیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این نشست با تبریک دهه کرامت، پیرامون انتخابات پرشور و انتخاب اصلح و معیارهای انتخاب مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: ولایتمداری، فسادستیزی، اخلاق مداری، پرهیز از رانت خواری، استفاده از جوانان و مدیریت جهادی و انقلابی از معیاری اصلح می باشند.

وی، با تأکید بر تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد و انتخاب آگاهانه، اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ما از جان و مال خود مایه گذاشتند و با دستان خالی خرمشهر را آزاد کردند، اما باید بدانیم که اکنون خرمشهر دیگری در پیش رو داریم که باید آنرا آزاد کنیم و آن همین انتخابات پیش روی ماست که به مثابه خرمشهری می ماند که با رای خود و حضور حداکثری خود پای صندوق های رای باید آن را آزاد کنیم.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: اولین مشکلی که مشارکت پایین می تواند برای کشور و نظام ما به وجود بیاورد مشکل امنیت است. امثال سردار سلیمانی برای تامین امنیت ما جان خود را فدا کردند و اکنون ما با رای خود باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری از چندین ماه قبل فرمودند دشمنان با تمام توان خود پای کار آمده اند تا این انتخابات را کم شور کرده و از رونق بیندازند و برای نیامدن مردم پای صندوق های رأی تمام توان خود در زمینه رسانه ای و تبلیغی و ... را بکار گرفته اند، که بیانگر اهمیت حضور مردم و اثرگذاری رأی آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود:  اگر رای مردم بی تاثیر است و اگر آمدن و نیامدن مردم فرقی ندارد چرا دشمنان این قدر برای نیامدن مردم حرص و جوش می زنند و بر طبل نیامدن می کوبند؟ پس حتما رای مردم تاثیر گذار است و آمدن و نیامدنشان فرق می کند.

وی رسالت بسیجیان و دلسوزان انقلاب را تشویق آحاد مردم به حضور پرشور در انتخابات دانست و  گفت: تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد حلال مشکلات کشور خواهد بود. دولت انقلابی یعنی دولتی آرمانگرا که آرمانش اسلام است و بر اساس اسلام عمل می کند. دولتی که ضد فساد بوده و در آن فساد جایی ندارد چه فساد فرهنگی و چه فساد اقتصادی و....  . دولتی که دروغ در آن نیست و برای از میان بردن رقبا تهمت نمی زند.

 

ارسال نظرات