فرماندار خاش مطرح کرد:

صیانت از آرای مردم در دستورکار مجریان انتخابات است

خاش-صالحی گفت: انتخابات نماد واقعی دموکراسی و سهیم شدن ملت در امورات و تصمیم گیری‌های کشور است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
فرماندار شهرستان خاش  در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: تامین امنیت و صیانت از آرای مردم، اعتمادسازی و گام برداشتن برای مشارکت حداکثری مردم مورد توجه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان است.

صاحب گل صالحی اظهارداشت: برای تشکیل شورای شهر خاش هفت نفره و شورا‌های شهر اسماعیل آباد و ده رئیس ایرندگان ۱۰۷ نفر نام نویسی کردند که صلاحیت ۹۶ نفر آنان تائید شده است.

وی بیان کرد: در کنار تبلیغات انتخاباتی شورا‌های روستایی از امروز به صورت رسمی کار تبلیغات ۶۹ داوطلب شورای شهر خاش، ۱۸ داوطلب شورای شهر اسماعیل آباد و ۹ داوطلب شورای شهر ده رئیس ایرندگان به مدت یک هفته آغاز و تا یک روز قبل از انتخابات ادامه دارد.

فرماندار خاش با اشاره به استقبال مطلوب داوطلبان شورای شهر بیان کرد: در این دوره پنج داوطلب زن و بقیه مرد هستند و ۹۱ فرد نیز سابقه حضور در شورا را ندارند و کم سن‌ترین فرد متولد ۱۳۷۴ و مسن‌ترین فرد متولد ۱۳۳۷ است.

وی اظهارداشت: از ۱۰۳ فرد داوطلب شورای شهری ۳۷ نفر فرهنگی، ۲۰ نفر کارمند و بقیه از مشاغل دیگر هستند.

صالحی گفت: انتخابات نماد واقعی دموکراسی و سهیم شدن ملت در امورات و تصمیم گیری‌های کشور است.

گفتنی است، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات