سید محمد امیر گنجعلیخانی تاکید کرد

ضرورت در اولویت قراردادن منافع ملی در دولت آینده

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:رئیس جمهوری را می خواهیم که قاطع و با برنامه باشد و بتواند منافع ملی را به درستی هدایت کند و صرفا نگاهش به خارج از کشور نباشد و نگاه به داخل داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۵۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سید محمد امیر گنجعلیخانی در گفتگوبا خبرنگار ما اظهار کرد: طی سالیان گذشته شاهد بودیم که مردم حضور داشته و فرد منتخب خود را انتخاب کرده اند و آنچه که مطرح و مهم است، این است که فرد منتخب خود را بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری فرموده اند، انتخاب کنیم.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که طی سال های گذشته داشته ایم؛ رئیس جمهوری را می خواهیم که قاطع و با برنامه باشد و بتواند منافع ملی را به درستی ترجیح دهد و صرفا نگاهش به خارج از کشور نباشد و نگاه به داخل داشته باشد.

وی ابراز کرد: فردی که بر مسند ریاست جمهوری قرار می گیرد؛ منافات ندارد که تمرکز بر سیاست خارجه و لغو تحریم ها داشته باشد؛ اما تمرکزشان بیشتر باید بر تولید داخلی و معیشت مردم باشد.

گنجعلیخانی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد عنوان کرد: باید با پرسشگری و تبیین موارد مختلف تلاش کنیم تا افراد مناسبی وارد شوراهای اسلامی شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن اشاره به عملکرد شورای اسلامی در دوره های قبل خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و روستا باید از متخصصین تشکیل شود.

ارسال نظرات