خبرهای داغ:

دومین جلسه شورای جهادی سمنان برگزار شد

دومین جلسه شورای جهادی سمنان با هدف همفکری و هم اندیشی با صاحب نظران در حوزه مسائل جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۶۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دومین جلسه شورای جهادی سمنان با هدف همفکری و هم اندیشی با صاحب نظران در حوزه مسائل جهادی و تعامل اعضای شورا با سایر نهاد های انقلابی و دستگاه های اجرایی جهت حل مشکلات مناطق محرم با حضور بسیجیان جهادگر برگزار شد.

مهدی دارایی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان در این جلسه با بیان اینکه اگر به تاریخ الام نگاه کنیم اتفاقات بزرگی افتاده است که دارای عبرت های فراوانی است گفت: همه باید از این عبرت ها درس بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید دقت کنیم و افراد اصلح را انتخاب کنیم افزود: هر برگ رای تیری بر قلب دشمن است و همه باید در انتخابات حضور پر شکوه داشته باشند.

دارایی با بیان اینکه وظیفه بسیجیان دعوت مردم برای حضور در انتخابات است تصریح کرد: ما باید در این برهه از زمان جهاد سیاسی کنیم و حضور در انتخابات را مدنظر قرار دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان با توجه به فرمایشات شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه ما ملت امام حسین هستیم افزود: ما باید همانند امام حسین (ع) زیر بار ظلم نرویم و انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید در انتخابات پیش رو فرد اصلح را انتخاب کنیم بیان کرد: انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها