پانزده خردادیادگاری از پیوند معنوی از توده‌های عظیم مردم است

زابل-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه عملیاتی شهید هراتی گفت: خون شهیدان ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۰۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرار گاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: نیمه خرداد یاد آور به سوگ نشستن مردم ایران در غم بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و یاد آور آغاز قیام ملتی مومن، انقلابی و خستگی ناپذیر در ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲ است.

حجت الاسلام محمد یزدان نیا افزود: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلب مسلمانان و متسضعفان جهان است.

وی بیان کرد: پانزده خرداد، نقطه عطفی است در تاریخ معاصر، یادگاری است از پیوند معنوی از توده‌های عظیم مردم؛ واکنشی است از احساس عمیق مذهبی ملت ایران، نمایشی است از به پا خاستن مردمی که می‌خواستند ظلم و ستم را از بین ببرند، پانزدهم خرداد، روز قیام خونین مردم جان بر کفی است که به نام اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند‌.

این مسئول در پایان اظهار داشت: اگر خون‌های پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خدا جوی ملت ایران نبود، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود.
 
وی در پایان تصریح کرد: خون شهیدان ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار