حجت الاسلام فیاضی گفت : بصیرت‌مداری جزو ویژگی‌های مهم علما است و در این میان امام راحل جزو آگاه‌ترین افراد و دارای بصیرت به زمان بود.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۳۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

 امام راحــــل بـــــشریت را بیــــــدار کرد‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام میثم فیاضی اظهار داشت: در حالی که استبداد در دنیا بیداد می‌کرد شخصیتی همچون امام راحل وارد میدان شد و سیاست‌های دشمنان را بر هم زد و در حالی که دشمنان و استکبار جهانی کشور‌های آسیای غربی را جزو مستعمره خود می‌دانستند، امام راحل این افکار اشتباه را کنار زد و در برابر منافع دشمنان و آمریکا ایستاد.


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: در سایه رهبریت مقام معظم رهبری و مدیریت ارزشمند امام راحل و نفوذ ملت ایران اسلامی در خاورمیانه، دشمنان دیگر نمی‌توانند تحمل کنند و این امر در فلسطین لبنان و جای جای دنیا حیات بخشیده است.


فیاضی تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی اگر امروز تبلور کرده به خاطر اندیشده امام است و جهات سیاسی دارد که چشم بشریت را امروز بیدار کرده و معجزه‌ای قرار داده است.


وی اظهار کرد: در حقیقت امام راحل بت‌های عصر مدرنیته را شکست و بشریت را به سمت تمدن الهی برد و آزادی خواهی، استقلال و هویت را روز به روز باعظمت و استقلال تجلی بخشید.

ارسال نظرات