امروز ما باید انتخاب اصلح را از حماسه ۱۵ خرداد بیاموزیم

هامون-مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون گفت: انتخاب سرنوشت از نشانه‌های خداست و نباید از آن غفلت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۹۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، نهضت روشنگری بمناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و حماسه قیام ۱۵ خرداد در جمع فرهنگیان شهرستان هامون برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در این نشست گفت: امروز ما باید انتخاب اصلح را از حماسه ۱۵ خرداد بیاموزیم چرا که مردم در آن زمان حاضر شدند برای انتخاب اصلح و حضرت امام  از جان خود بگذرند چرا که پای انتخاب خود ماندند و در نهایت پیروز شدند.
 
سرهنگ پاسدار مسعود پور شهابی افزود: اگر ما امروز امنیت، اقتصاد پاک می‌خواهیم و اگر امروز نابودی فساد آرزوی ما شده و اگر امروز بدنبال نابودی تبعیض هاهستیم باید حضور حداکثر‌ی درپای صندوق رای داشته باشیم.
 
همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هامون گزارشی از عملکرد وضعیت اجرای نشست‌های سیاسی و نهضت‌های روشنگری چه به صورت حضوری یا مجازی ارائه کرد.

حجت الاسلام رضا انصاری افزود: طرح لبیک نباید فراموش شود و از غافلان نباشیم چرا که خداوند متعال در آیه ۲۵ و ۲۶ سوره طه می‌فرمایند مراقب باشیم از غافلان نباشیم اگر امروز از سرنوشت خود غافل شدیم فردای قیامت این خداوند است که از ما غفلت خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: در آیه اشاره شده به مردی که نابینا محشور میشود و از باری تعالی سوال می‌کند من که نماز خواندم عبادت کردم چرا نابینا محشور شدم ندامی رسد، چون نشانه‌های خدا را فراموش کردی امروز نابینا محشور میشوی، انتخاب سرنوشت از نشانه‌های خداست نباید غفلت کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار