جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج:

با انتخاب فرد اصلح دولت انقلابی شکل‌ می گیرد

کنارک-مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در شهرستان کنارک برگزار شد.

 امام جمعه شهرستان کنارک در این مراسم ضمن پرداختن به ویژگی های شخصیت امام خمینی(ره) و توصیف شخصیت‌ای که طبق گفتار و رفتار و کردار که بر پایه چند واژه خداوند امام قرآن بر اساس اسلام ناب محمدی است به توصیف این شخصیت بزرگ پرداخت.

حجت الاسلام بامری خاطر نشان کرد: اکنون وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که مهمترین وظیفه ما حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است و ما باید با حضور خود و رای دادن بهترین گزینه و انقلابی‌ترین گزینه دین خود را به امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.

 جانشین فرمانده سپاه سلمان در بسیج اقشار در این مراسم نیز گفت: امام خمینی رحمة الله علیه معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دهه پیروزی انقلاب اسلامی از دوازدهم بهمن تا ۲۲ بهمن را دهه فجر نامید چراکه فجر زمانی است ست که بعد از نماز صبح انتظار فجر و طلوع خورشید را می‌کشیم امام راحل می‌خواهد به ما بفهماند این انقلاب زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا افزود:حاج قاسم سلیمانی تجلی امام بود در بین ما هر چه در وجود حاج‌قاسم بود از امام بود و زمان شهادت حاج قاسم داغ رحلت امام دوباره تازه شد برای ملت ایران و تشییع پیکری بعد از ارتحال امام رحمة الله علیه به این عظمت و باشکوهی وجود نداشت.

این مسئول با اشاره به این مطلب که امام خامنه‌ای فرمودند انتخابات ۱۴۰۰ شب قدر انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی ایران هرگاه گرفتار دو قطبی‌های کاذب شدیم عقب ماندیم و ما باید بشناسیم که چه کسی انقلابی‌تر است ست و ویژگی‌های انقلابی دارد و باید آنرا به عنوان رئیس جمهورآینده انتخاب کنیم امام فرمودند: بروید و از دو اصل نشر قی و نه غربی دفاع کنید یعنی باید مستقل باشید.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج  تصریح کرد:کسی را که انتخاب می‌کنید باید اهل خدمت باشد نوکر مردم باشد و اهل قدرت طلبی نیست و ارباب در انقلاب اسلامی مردم هستند و قائل به استقلال کشور است و شعار ما می‌توانیم
اسما باید عاقلانه مومنانه و مجاهدانه و درست انتخاب کنیم به چپ و راست رای این دهیم به کسی رای بدهیم که انقلابی‌تر است از بقیه به کارنامه موفق رای بدهیم.

این مسئول در پایان اظهار داشت: نخبگان و بسیجیان باید شبکه نخبگان را شکل دهند و شاخص‌های انقلابی را برای عموم مردم مطرح کنند و روشنگری کنید تا حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح صورت پذیرد و انشاالله شاهد شکل‌گیری یک دولت انقلابی شویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار