امام جمعه ایلام؛

پیروی ازاندیشه های امام خمینی(ره) مایه عزت ایران اسلامی /انتخاب اصلح راه برون رفت کشور از مشکلات است

امام جمعه ایلام گفت:عزتمندی کنونی مرهون اندیشه های بلند امام خمینی (ره) وخون شهدا است و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صالح ترین فرد برای مدیریت دولت ، عزت ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام در مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد درستادسپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام با اشاره به قیام خونین 15 خرداد در سال 42 و ریخته شدن خون هزاران جوان انقلابی برای ثمر دهی نهال نوپای انقلاب و تبدیل شدن آن به یک درخت تناور گفت : عزتمندی کنونی جمهوری اسلامی مرهون اندیشه های بلند امام خمینی (ره) وخون شهدا است.

امام جمعه ایلام در ابتدای سخنان خود در رابطه با وضعیت جامعه ایران در پیش از انقلاب ، با اشاره به سرسپردگی کامل حکومت پهلوی به آمریکا و استکبار جهانی گفت: حکومت شاهنشاهی ذلت و خفت را برای جامعه ایرانی آنروز به ارمغان آورده بود و پرداخت حق توحش به کارمندان آمریکایی در ایران و تصویب کاپیتولاسیون از آثار ننگین حکومت خائن پهلوی است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره)با آن مبارزه کرده و عزت و سربلندی را برای جامعه اسلامی در سرتاسر جهان به ارمغان آورد.

امام جمعه ایلام با اشاره به نقشی که  امام خمینی (ره) برای احیاء دین و آزادی انسانها از چنگال استکبار و استعمار و دفاع از مستضعفان عالم داشته است اظهار کرد: انقلاب امام (ره) نه تنها دین مبین اسلام  بلکه سایر ادیان الهی را که در خفقان به سر می بردند را زنده کرد به نحوی که شکل گیری بعضی از انقلاب ها در دنیا به تبعیت از اندیشه های آزادی خواه ،عدالت طلب و ظلم ستیز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته اند.

وی با اشاره به شکل گیری جبهه مقاومت و پیروزیهای پیاپی در این جبهه گفت: این پیروزی ها بواسطه تدابیر ، رهنمودها ، اندیشه های بلند و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله) و از برکاتی است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) برای اسلام و ملل اسلامی به ارمغان آورده اند.

وی افزود : توانمندی جمهوری اسلامی ایران در تولید موشک های دوربرد نقطه زن ، حاصل باور به توان داخلی در سایه اعتقاد به قدرت الهی ، حکومت دینی و انقلاب اسلامی ایران می باشد.

دکتر کریمی تبار؛ راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور اعم از اقتصادی و فرهنگی و سایر موضوعات را در حضور حداکثری در انتخابات و انتخابی آگاهانه دانست و تاکید کرد: عزت آفرینی برای انقلاب اسلامی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) بواسطه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صالح ترین فرد برای مدیریت دولت محقق خواهد شد.

امام جمعه ایلام  با یادآوری اینکه استکبار جهانی همواره سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات داشته است، افزود: لازم است کلیه دستگاه های اجرایی بویژه نخبگان بسیجی و سپاه در خصوص تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری اهتمام لازم را داشته و در این زمینه بطور جدی و مستمر تلاش نمایند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اهمیت تبیین منویات مقام معظم رهبری و همچنین اطلاع رسانی دقیق خدمات نظام به مردم توسط سپاه و بسیج گفت:  فراهم سازی زمینه حضور دانش آموزان ، دانشجویان و آحاد جامعه بویژه نسل جوان در پایگاه های مقاومت در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم باید در اولویت کارهای سپاه دنبال شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار