امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مهمترین عامل رفع مشکلات اقتصادی کشور

امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت:انتخابات ۲۸ خرداد ماه، فرازِ فراموش نشدنی از تاریخ انقلاب است و دشمن تلاش می کند با ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق های رای باز دارد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، امام جمعه ایلام در خطبه های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه گفت:سوم خرداد ماه بعنوان روز فتح خرمشهر، باب جدیدی در ادامه جنگ به وجود آورد و روز مقاومت و ایثار و پیروزی است. مردم و رزمندگان با تکیه بر ایمان توانستند، دشمن را از سرزمین بیرون کنند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد:فتح خرمشهر به ما آموخت، اراده ای که در میدان باشد کاربرد دارد و مذاکره چیزی جز فریب به دنبال ندارد.

وی افزود:مذاکره کنندگان باید مراقب باشند تا فریب شیطان بزرگ را نخورند. اعتمادی که به امضای کِری (وزیر وقت امور خارجه امریکا) داشتند منجر به جام زهر برجام شد.

وی تصریح کرد:به مذاکره کنندگان توصیه مي کنيم به توصیه های رهبر فرزانه اعتماد کنند و نه دشمن. برجام ثابت کرد لبخندها باعث نمی شود تا دشمن از شرارت های خود کوتاه بیاید‌.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد:باید بخاطر اشتباهات فاحشی که در مذاکرات گذشته به وجود آمد و خسارات جبران ناپذیر به ملت ایران، از مردم عذرخواهی کنند و از درگاه خداوند متعال توبه کنند.

وی بیان داشت:انتخابات ۲۸ خرداد ماه، فرازِ فراموش نشدنی از تاریخ انقلاب است و دشمن تلاش می کند با ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق های رای باز دارد.

وی اضافه کرد:مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مهمترین عامل پیشرفت کشور و موجب رفع مشکلات اقتصادی است.

وی گفت:در تبلیغات انتخابات باید اخلاق اسلامی مورد توجه خواص و طرفداران نامزدها قرار بگیرد. کسی حق ندارد نامزدها را هتک حرمت کند و در زندگی خصوصی سایر نامزدهای انتخابات سَرک بکشد تا از این طریق از آرای دیگر نامزدها بکاهد و این اوج بی اخلاقی است.

وی خاطر نشان کرد:در انتخابات، با تعقل، شناخت، حضور آگاهانه پیدا کنیم و تحت تاثیر احساسات قرار نگیریم.

وی بیان داشت:از مهمترین دغدغه های جهان، قصه تلخ مظلومیت فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیست است که بی رحمانه با کودکان و زنان برخورد می کنند که البته این اقدامات پایان عمر این رژیم را کوتاه خواهد کرد.

ارسال نظرات