مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم، تنها راه علاج دردهای مزمن و پیچیده کشور است

هامون- سرهنگ مسعود پور شهابی گفت: انتخاباتی می تواند حال مردم را خوب و امید به حل مشکلات را زیاد کند که هدف و رویکرد اصلی آن تغییر وضع موجود باشد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۹۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، نشست روشنگری با موضوع انتخاباتو حضور حداکثری مردم در بخشداری بخش تیمورآباد شهرستان هامون برگزار شد.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هامون در این نشست با اشاره به این مطلب که انتخابات 28 خرداد 1400 را  به دلایل مختلف می توان یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون ارزیابی کرد، گفت: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می شود که از یک سو نشانه افول قدرت شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش اسرائیل بیش از پیش آشکار شده و از سوی دیگر مردم به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های خارجی و سو مدیریت های داخلی به شدت از وضع موجود ناراضی و گله مند هستند، در این شرایط، یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم، تنها راه علاج دردهای مزمن و پیچیده کشور است.
 
سرهنگ پاسدار مسعود پور شهابی افزود: انتخاباتی می تواند حال مردم را خوب و امید به حل مشکلات را زیاد کند که هدف و رویکرد اصلی آن تغییر وضع موجود باشد.
 
 وی بیان کرد: لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به حضور حداکثری در انتخابات  راه پیروزی در برابر دشمنان است .
 
این مسئول تصریح کرد: ما باید به شرکت در طرح لبیک مردم را تشویق کنیم و سعی کنیم  با آگاهی و بصیذت بخشی به مردم حتی یک نفر را پای صندوق رای بیاوریم، این مستلزم حضور در روستا‌ها و در بین مردم قبل از انتخابات است که  امیدواری را در بین مردم  ایجاد خواهد کرد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار